2012. augusztus 24., péntek

Mai outfit



Már igencsak rég volt outfit bejegyzés a blogon, és ma végre sikerült előkotornom a szekrény aljából egy olyan felsőt, amit nem nagyon hordtam mostanában, így gyorsan le is fotóztam, hogy meg tudjam mutatni Nektek. Az idei utolsó "kukameleg" munkanapon kicsit lazára vettem a figurát:



Vicces dolog belegondolni, hogy tavalyelőtt, amikor megvettem ezt a mini farmerszoknyát, még utcára sem mertem felvenni, mert otthon már túl rövidnek tartottam. Aztán tavaly kimerészkedtem benne az utcára néhányszor, idén pedig már a munkahelyre is felvettem. Pedig általában szeretem a miniszoknyákat - olyannyira, hogy egyszer egy vicces barátom vásárolgatás közben odahozott egy maxi széles övet azzal a felkiáltással, hogy nézd, milyen jó kis szoknyát találtam Neked :-D
Csuda tudja, talán öregszem :-)

A felsőt talán egy New Yorkerben vettem, nem tudom pontosan, mert nem emlékszem rá. Kicsit hosszú, de a varrónőm (az anyukám) olyan lassan dolgozik, hogy inkább nem vittem ki hozzá akkor, amikor megvettem, utána meg elfelejtettem. Talán jövőre kicsit lerövidítem - bár tetszik, hogy kicsit hosszabb fazon, de rövidnadrággal nem tudom felvenni, mert alig látszik ki a naci :-)




Ti mit viseltetek ma? Szeretitek a mini szoknyákat?

7 megjegyzés:

  1. Csini :)
    Sajnos a miniszoknyák nem az én alkatomnak kedveznek , szóval én maradok a térd felett érőknél :)

    VálaszTörlés
  2. Csinos vagy! :) Én nem hordok minit, mert a lábaim nos nem ilyen csinik.. :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi :-)
    Vicces belegondolni, hogy tinikoromban nemhogy minit, de szoknyát sem hordtam, mert görbék a lábam...
    Aztán rájöttem, hogy nem baj, ha nem tudok 3-4 érmét szépen összefogni a lábaim között, attól még lehetnek ők jó lábak :-)

    VálaszTörlés