2012. augusztus 15., szerda

Körömnyomda-gyakorlás



Korábban itt és itt írtam már a körömnyomdáimról. Azóta nem túl sokat használtam, mert nem voltam túl ügyes, hiába próbálkoztam, a minták nem mindig sikerültek tökéletesre. Az volt a legnagyobb problémám, hogy ha az alaplakk + színes lakk felvitele után elrontottam a mintát, és elölről kellett kezdenem, az bizony sok időt elvett. Ezért kitaláltam, hogy gyakorlásképp nem a kilakkozott körömre nyomdázok, hanem a saját körmömre, így ha nem sikerül, csak letörlöm és száradás után próbálkozhatok újra. Ez egész jó ötletnek bizonyult, megmutatom az így készült manikűröm. 



A minta egy újonnan vett Essence lemezé, amihez az Essence ezüst és fekete körömnyomdás lakkját használtam. Az ezüst lakk sajnos nem túl mutatós (úgyis mondhatjuk, hogy gyakorlatilag alig látszik), ezért is használtam a gyűrűsujjamon a fekete lakkot, hogy jobban kiemeljem a mintát (és hogy ne legyen olyan egyhangú).

Sokat bajlódtam a fedőlakkozással is: a nagy kedvenc gyorsszárító lakkom teljesen tönkretette a mintát, és az Essence Nail art sealing top coat fedőlakkja sem volt az igazi. Persze nem csak ők a hibásak: a körömnyomdázás után a fedőlakkot nem szabad sok ecsethúzással igazgatni, mert elkeni a mintát; egy nagyon híg lakkot kell gyakorlatilag ráhelyezni a körmünkre. Lakkozás előtt eszembe jutott, hogy az NYC körömerősítő lakkja elég híg volt, így kipróbáltam ezt fedőlakk gyanánt, és jelentem (no és persze ahogy láthatjátok fent) bevált! Még csak nem is vártam sokat a nyomdázás után, hogy megszáradjon a lakk. 

Ezeket használtam a manikűrhöz:




Ti próbáltátok már a körömnyomdát? Szeretitek?

6 megjegyzés:

  1. Nem rossz az ezüst nyomdázós lakk sem, csak ugye sötét alapon.
    Körömnyomdázás után az essence nail art sealing top coatot szoktam használni, az nem keni el a mintát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sejtettem én is, hogy sötét alapon jobban mutatna, de mint írtam, egyelőre maradok az alaplakk nélküli verzión.
      A Te hatásodra vettem meg a Nail art sealing top coatot, de úgy tűnik, hogy én "szuperbéna" lehetek, mert még azzal is el tudom kenni simán ... :-(

      Törlés
  2. Majd belejössz, a gyűrűsujj már így is nagyon jó :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez most tényleg jól sikerült.
      Az a baj, hogy még nem egyenletes a teljesítmény.
      De alakul! :-)

      Törlés
  3. hát nekem nagyon bejön így is:D sőt..:d mivel azért a mintáért annyira nem vagyok oda ezért nekem inkább így tetszik:D

    VálaszTörlés