2012. augusztus 10., péntek

Júliusi kedvencek



Összegyűjtöttem a júliusi kedvenceimet, íme :-)




Kedvenc szemsminktermék
Előző hónapokhoz képest változás állt be: míg korábban a Metal Mania palettát nyúztam a legtöbbet, miután megérkezett az Undressed paletta, bizony ő lett az abszolút kedvenc. Bár megpróbáltam nem csak erre korlátozni a sminkelést, de bizony ő került elő legtöbbször, amikor sminkelésről volt szó.
Ha viszont a legtöbbet használt sminktermékekről van szó, akkor az Essence szemhéjalapozóját, az Avon Jillian Dempsey barna szemceruzáját és a SuperShock gél állagú tusceruzáját kell megemlítenem (utóbbi kettőről ebben a bejegyzésben is írtam már)

Kedvenc hajápoló
Amióta melíroztattam a hajam, figyelek arra, hogy színvédős, szőke hajra való hajápolókat (is) használjak. Ennek köszönhetően persze megszaporodtak a kád szélén a flakonok A Nivea Blonde szőke hajra való samponja nagyon bejött, szépen csillog tőle a hajam. Felváltva használom más samponnal, a második mosásnál alkalmazom ezt, kicsit rajta hagyom a hajamon és csak utána mosom le. Lassan elfogy, de azt hiszem maradok ennél a samponnál, mert tetszik az eredmény, sőt, utánanézek, hogy kapható-e hozzátartozó balzsam is.

Kedvenc arcápoló
Előző hónaphoz képest itt sincs túl nagy változás, még mindig a Himalaya Herbals arctisztítók a favoritok: a zöld kis szappan, a szemcsés arclemosó és az alkoholmentes tonik mellé bekerült a napi-heti rutinba a bőrradír is (teszt jön róla hamarosan). Teljesen meg vagyok elégedve velük, az arcom szép tisztának érzem és látom, úgyhogy elmondhatom, hogy abszolút beváltak ezek a termékek!

Kedvenc körömtermék
Júliusban viszonylag keveset lakkoztam a körmöm, ami a bejegyzéseken is látszik. Ennek oka, hogy minden héten használtam a japán manikűr készletet, hogy erősödjenek a körmöcskék, a manikűr után pár napig pedig inkább hagytam “hatni” és nem lakkoztam a körmöket. Így a júliusi kedvencem körmös témában ez a készlet volt. Bár még nem nőtt le minden körmömről a megreszelt felületű körömrész, már most érzem, hogy néhány körmöm határozottan erősebb, vastagabb lett, mint korábban. Bejegyzés a véleményemről majd akkor jön a blogon, amikor minden körmöm kezelés utáni állapotát egyértelműen látom

Kedvenc testápoló
A csoportképről ugyan lemaradt, mert augusztus elején elfogyott, de július abszolút kedvenc testápolási terméke a Soliteint bőrfinomító hidratáló testápoló aloe verával. Mindennap ezt használtam, imádom! Szuper hidratáló termék, ami gyorsan beszívódik, és pont elég (emellett nem túl sok) nyárra.

Kedvenc könyv
Ismét egy Vavyan Fable könyvet olvastam ebben a hónapban, mégpedig a Csontfuvola címűt, amely a Halkirálynő sorozat eddigi utolsó része. Még mindig nagy rajongója vagyok a hölgynek, szeretem ezeket az izgalmas zsaruregényeket! A Halkirálynő sorozatot is bátran ajánlom kezdő olvasmányként, természetesen az elejétől kezdve, úgy izgalmas – egyébként a régebbi könyvek stílusa érezhetően más volt, mint a mostaniak, nekem azok jobban tetszettek.
Bízom benne, hogy befér augusztusra is még egy Fable könyv, de utána valószínűleg sajnos ez a rész kimarad a havi kedvencekből, mert maximum az adózás rendjéről szóló törvény és hasonlók lesznek a „kedvenceim” a közelgő őszi vizsgasorozat miatt.

Kedvenc sorozat
Július egyértelműen a Gossip Girl sorozat jegyében telt nálunk – a többesszám oka, hogy legnagyobb megdöbbenésemre, sokszor még az Ember is nézte velem. A kedvenc karakterem a sorozatból Chuck :)

+ Kedvenc esemény
Ha július, akkor egy veszprémi minek is örülhetne legjobban, mint az Utcazene fesztiválnak :-) Így én elsősorban ezt szeretném még a júliusi kedvencek között megemlíteni, valamint a sok-sok strandolást


Nektek mik voltak a kedvenceitek júliusban?

4 megjegyzés:

  1. régen én is próbálkoztam a nivea samoonokkal,de nekem nem váltak be :/
    viszont Himalaya termékcsalád kézkrémjét ajánlom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azt hiszem ez az első Nivea samponom, nagyon tetszik!
      Hallottam, hogy a Himalaya Herbals családnak vannak testápoló termékei is, de a DM-ünkben én még nem láttam őket ... (vagy vaksi vagyok)

      Törlés
  2. Már írtam a blogomon a kedvenceimről, de a MUA palettát kifelejtettem pedig sokszor használom. :) Az Undressed-et is meg szeretném majd venni és a Pretty Pastels-et is. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pretty Pastels?
      Utánanézek, jól hangzik :-)

      Törlés