2012. augusztus 20., hétfő

Essence quattro "Wood you mind?" swatch



Ezt a négyes szemhéjpúdert a kifutó Essence termékek kiárusításán sikerült megkaparintanom, tegnap már mutattam is a zsákmány részeként. Dia kérésére pedig készítettem swatchokat is róla, így aki esetleg meg szeretné vásárolni ezek alapján, siethet holnap reggel az üzletekbe :-)



Ahogy a neve is mutatja, ez a szemhéjpúder négy részből áll, a fantázianeve alapján várható zöldes árnyalatokból (nagyon ötletesek ezek a nevek egyébként :-)



No és akkor lássuk a színeit (bár nem vagyok túl jó a színek körülírásában, de azért megpróbálom): mind a négy szín enyhén fényes, ezúttal nem került a palettába matt szín. Az első (bal felső) szín egy sárgás barna natúr szín, mellette egy világos zöld található enyhe arany fénnyel, majd bal alul egy sötétebb zöld, amiben én szintén látok némi arany fényt, végül pedig egy zöldes fekete színt, amiben igen apró arany csillámok vannak. Végignézve a színeket, az arany fény mindegyik színben felfedezhető. 

A swatchokat alapozóra vittem fel:





Összességében nekem nagyon tetszik, kíváncsian várom hogy milyen lesz sminkként viselni ezeket a színeket.


Ti megveszitek ezt a palettát?

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színek, várom a sminkeket. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is :-)
      Csak meg kellene tanulnom értelmesen lefotózni magam :-D

      Törlés
  2. Szépek a színek, és pigmentáltnak tűnnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is úgy érzem, hogy az, csak óvatosan bánok ezzel a jelzővel, mert félek, hogy nincs elég viszonyítási alapom és nem akarok megtéveszteni senki

      Törlés
  3. köszönöm!:) a kezeden jobban bejön mint ahogy a boltban tűntek:D

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. :-)
      Nem gondoltam volna, hogy a swatchoknak ekkora ereje van

      Törlés
  5. A boltban ma ott hagytam, de lehet, hogy alszok még rá egyet, aztán valamelyik nap begyűjtöm :) Köszi a swatchot, enélkül át se gondolnám, hogy haza hozzam-e? :)

    VálaszTörlés
  6. húú nagyon szép színei vannak, de én most a to die for palettára pályázok... :)

    VálaszTörlés