2012. augusztus 19., vasárnap

Essence kifutó termékek zsákmány



Tegnapi Rossmann látogatásom során felfedeztem, hogy megindult a kifutó Essence termékek "olcsósítása", azaz 299 Ft-ért kaphatóak a szortimentből kikerülő körömlakkok, rúzsok és egyéb szépségek. Ebben a bejegyzésben megmutatom az én 299 Ft-os zsákmányomat:




"Mi szem szájnak ingere"


Coralize me! ajakrúzs - bár sokat hangoztatom, hogy inkább szájfénypárti vagyok, ennek olyan szép kis fénye van és nem is túl hangsúlyos rúzs, gondoltam ennyiért akkor is megéri elhozni, ha csak keveset használom (bár remélem nem így lesz)

Zselés szemhéjtus "London Baby" - mostanában próbálom gyakorolgatni a tusvonal húzását, és erre nagyon jó az Essence terméke, gondoltam a világosabb sminkekhez jól jön egy ilyen barnában is 

Multi Action False Lashes szempillaspirál - még nem nagyon próbáltam Essence spirált, ez remek alkalom volt egy ilyen termék beszerzésére is

Quattro szemhéjpúder "Wood you mind?" - az Essence top 10 bejegyzésben áradoztam az egyik quattro palettáról, és mivel zöld színem nem nagyon van és még nem is próbáltam, úgy döntöttem, hazajön ez is és meglátjuk, hogy áll nekem a zöld szemfestés 



Körmös dolgok


Nude Glam "Toffee to go" - ez a lakk már régóta tetszett, de amikor kerestem, sosem találtam. Bíztam benne, hogy most meg tudom kaparintani, és sikerült :-)

Colour & Go "Gold fever"- ezen a lakkon is sokat gondolkodtam, és mivel most épp ott csücsült a sok akciós lakk között, így gyorsan lekaptam ezt is - nem akartam sokat agyalni rajta, hisz ez volt az utolsó belőle

Colour & Go "Make it golden"- szeretem az aranyos dolgokat :-)   Karácsonyi bordós-aranyos lakkozáshoz képzelem el 

Colour & Go "Galactic Black" - ezt valószínűleg teljes áron nem vettem volna meg, de mivel régóta tervezgetem a galaktikus körömlakkozást, gondoltam most hazajöhet velem

Studio Nails körömvég eltávolító folyadék - róla is írtam már itt, nekem nagyon bevált a csillámos lakkok eltávolításához, illetve akkor, amikor csak egy körömről akarom eltávolítani a lakkot. Mivel kivonják, gondoltam veszek egyet tartalékba (ahogy a nagymamám szokta mondani: elfér, nem kér enni)



Ti mit szeretnétek bevásárolni a kifutó termékekből?
(Ha tervezitek, uzsgyi a boltokba, már így is volt sok dolog, amit egyáltalán nem volt, vagy én hoztam el az utolsót)

20 megjegyzés:

  1. Én azt hittem csak szeptemberben kezdődik az akciózás, köszi hogy szóltál! Zselés tust mindenképp szeretnék a többi meg majd az üzletben kialakul :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem!
      Besétáltam, kosarat sem vittem magammal, mert csak egy valamiért mentem. Majd amikor megláttam a kis sárga jeleket, szépen visszasétáltam kosárért, merthogy bizony szükség lesz rá :-)
      A biztonsági őr nem kicsit nézett :-D

      Törlés
  2. De jó,hogy szóltál,lecsapok én is pár dologra!:)

    VálaszTörlés
  3. pont ma fedeztem fel én is hogy már elkezdödött az akcio, de pl a púderek már le voltak fosztva, meg sok más is.
    viszont erős voltam és nem vettem semmit!:) majd talán a lakkok miatt visszanézek de ennyi:) a quattroról csinálhatnál swatchokat, az volt az egyetlen amin agyaltam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, holnap délelőtt készítek róla swatchokat!

      Törlés
  4. hú,21én lesz egy köröm asszem... :D köszi hogy szóltál :)

    VálaszTörlés
  5. Te hallod, azt a Coralize me! rúzst hónapok óta akartam, de sosem volt.... szóval kedden megyek és ha nem lesz, hisztizek... :D
    Szóval azt mindenképp akarom, meg még azért körülnézek, más nincs tervben, de 300ért hülye leszek otthagyni....
    (mármint nem az ára miatt, hanem mert megszűnik, és eddig nem volt a polcon... :( )

    VálaszTörlés
  6. Én is néztem már a héten de akkor még nem volt csak a Catrice. Nálunk több Rossmann is van, mindegyikben máskor kezdik el, szóval majd elzarándokolok mindenhová. :D Jópár lakkot kinéztem, a barna tust, szemhéjpúdereket, a lila smokey eye szettet, szemceruzákat, a csillámos tusok közül többet is, rúzsokat, szájfényeket, meg lehet hogy alapozót vagy korrektort is. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Tök jó dolgokat vettél! :) Most kell bevásárolni az essence cuccokból! :D

    VálaszTörlés
  8. Hű, lehet tippelni, vajon pont szerdán vettem-e még teljes áron három lakkot. :-D Viva Murphy Forever! Mindenesetre jókat választottál, a Galactic Blackről lebeszéltem magam, de ha lesz még legközelebb, lehet, hogy hazajön velem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jellemző, még szerencse, hogy én most épp nem jártam így :-)

      Törlés
  9. ma reggel nyitáskor a rossmann előtt álltam.. azt hittem,hogy kevesen lesznek,de szinte mindenki az essence állványt támadta :) egy szempillaspirált(amit te is) és 3 lakkot hoztam el(colour&go 67 make it golden; nude glam 05 toffe to go; colour&go 51 mellow yellow) szerintem legjobban a spirál és a szemhéjpúder érte meg, szinte ingyen volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek! A spirál és a szemhéjpúder esetében volt a legnagyobb a leárazás :-)

      Törlés
  10. Én is lecsaptam az akciós dolgokra (szinte mindenre :D) Sajnos lecsúsztam a púderről, alapozóról és a Multi Action False Lashes szempillaspirálról :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Púder és alapozó már akkor sem volt, amikor én mentem az üzletbe...
      Sajna körömlakkokból is csak néhány szín - sebaj, úgyis túl sok lakkot vettem mostanában :-)

      Törlés
  11. Nagyon jó cuccokat vettél...remélem be is válnak :)
    Én most írtam a blogomra egy Essence Wishlist bejegyzést, de nemsokára én is betévedek egy Rossmann-ba...
    Addig is kukkantsd meg, véleményezhetsz is: http://beautoholic.blogspot.hu/

    Puszi
    Dóri

    VálaszTörlés
  12. A coralize me! rúzs nekem is megvan, én csípem, bár nekem kicsit zsíros, a NYC rúzsom ilyen téren jobb, de akkor is jó kis rúzs az is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NYC rúzsom még nem is volt soha. Egy szájfényem van tőlük, azt nagyon szeretem :-)

      Törlés