2012. augusztus 1., szerda

Első nyereményjátékom - Lezárva



Nagy-nagy örömömre a blog követőinek száma elérte (sőt, már meg is haladta) az 50-et, és szeretném ezt Nektek megköszönni egy kis nyereményjátékkal! A nyeremény pedig egy Hello Kitty mini kabuki tokkal és két Beauty Friends szövetfátyolmaszk. 



A kis kabuki nálam nagy kedvenc, minden nap használom, itt írtam is róla (a képen az én használt ecsetkém látható, a nyeremény védőfóliában pihen a tokjában - az ecsetke az Ebayről származik, nem eredeti MAC, hanem másolat). A szövetfátyolmaszkokról is írtam nem is olyan régen ebben a bejegyzésben.

A nyereményjátékról:

A játékban a blog rendszeres olvasói vehetnek részt. Ha szeretnél csatlakozni, kérlek iratkozz fel a blogra (ha nehézségeid támadnak, jobb oldalt találsz segítséget!)
A játék augusztus 15-ig tart, ezután néhány napon belül sorsolok (a sorsolás módja - kézi/gép - még nem eldöntött)


Így vehetsz részt a játékban:

Írj egy megjegyzést ehhez a poszthoz, hogy milyen néven követed a blogot és hogy mi tetszik leginkább az oldalon, miről olvasnál még szívesen, milyen jobbítási javaslataid vannak. 





Plusz esély a következőképp szerezhető:
Hogy egyenlő eséllyel induljanak a "csak olvasók" és a blog írók, egyetlen plusz esélyt lehet szerezni, ez viszont két módon is lehetséges: 
  • Ha van blogod, akkor tedd ki az oldalsávba a nyereményjáték felhívását, vagy írj róla egy rövid bejegyzést (linket kérlek adj meg a megjegyzésben) 
  • Ha nincs blogod, akkor oszd meg Facebook-on (nyilvánosan) ezt a bejegyzést. (Másold be a bejegyzésre mutató linket és tedd közzé!) Erről linket vagy itt megjegyzésben, vagy e-mailben kérek (ha nem szeretnéd itt közzétenni)
Tehát egy ember csak 1 plusz esélyt szerezhet, rajtad múlik melyik lehetőséget választod. Természetesen aki mindkettőt megteszi (bejegyzés blogon és mellette megosztás Facebook-on) annak köszönöm szépen! :-)

Amennyiben kérdésetek van, itt vagy a jobb oldalon látható e-mail címen feltehetitek!

Remélem sokan részt vesztek a nyereményjátékban!
Sok sikert kívánok mindenkinek! :-)

28 megjegyzés:

  1. Szia :) Réku néven követlek.Megosztottam Fb-n: https://www.facebook.com/pages/only-a-girl/311756995510394

    A zsákmányos/termékbemutatós posztjaidat nagyon szeretem. Az OUTFIT posztok is jók, mondjuk csak a tükrös fotók zavarnak egy picit/mikor glória van a képen :)/.

    VálaszTörlés
  2. szia!Judy,Szösz-mösz néven követlek,facebookon megosztom a játékot meg a blogomon bejegyzésként is meg volt, és oldalsávba is kiraktam.
    linkek: http://http://judyvilaga.blogspot.hu/2012/08/pancsi-pipereasztala-elso.html, https://www.facebook.com/judit.tortei
    Tetszik a blogod, több körmös posztot szívesen olvasnék!

    VálaszTörlés
  3. Sora néven követlek. :) Az h melyik a kedvenc posztom tőled nehéz megmondani, mert fejtörést okozva nálad nem igen tudtam választani. :D De ha nagyon muszáj akkor a szerzemények és a tesztek tetszenek a legjobban. :) DIY bejegyzést mondok arra, hogy mit olvasnék, mert rákattantam. :D
    Blogon megoszta: http://sorasbeautydream.blogspot.com/ ^^
    Köszi a lehetőséget ^^

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Zenzen néven követlek :)
    Szeretem a teszteidet, körmös postokat szivesen látnék, ill. olyan outifteket ahol látszik a fejed :)
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  5. Szia

    Mia Angel néven követlek

    Kiraktam a blogomra a játékot: http://tundercica.blogspot.hu/
    Az outfit posztok tetszenek és a hetem képekben
    Amnit olvasnék Diy posztok

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Hajnal néven követlek. Még most kerültem a blogod közelébe. De az outfites posztok tetszenek a legjobban. Meg oda vagyok a cicádért. :)

    A blogom oldalsávjában megtalálod a játékot.
    http://hajnalweb.blogspot.com/

    DIY dolgokat én is szívesen olvasnék. Az előző hozzászólóról jutott eszembe. :)

    Köszönet a játékért! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! djkatybeauty.blogspot.com néven követlek, és nagyon tetszenek a terméktesztelős bejegyzések, amúgy pedig nem változtatnék semmit, azért olvasom a blogod, mert tetszik, ahogy van. :-)

    VálaszTörlés
  8. Makeupcakes néven követlek, és a legjobban a teszteket, step by step sminkeket szeretem a blogokon. :)

    Gratula a bloghoz!

    VálaszTörlés
  9. Lola Lovering néven követnélek de nekem nem sikerült pedig szeretem a blogot :) :(

    VálaszTörlés
  10. Azért elég durva hogy hamis ecsetet akarsz kisorsolni... nem gondolod hogy kicsit pofátlanság? Ez ezer százalék hogy nem eredeti ecset, ugyanis az eredeti Hello Kitty MAC ecset nem így nézett ki.

    Lola

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lola!
      Egy szóval sem említettem, hogy ez eredeti MAC ecset, sőt a leírásban, amit linkeltem, említettem is, hogy ahogy ez is, az Ebayről származik - sajnálom, ha félreérthető volt!
      Feltételeztem, hogy senki sem gondolja, hogy egy kezdő blog 4 hónap után eredeti MAC ecsetet fog sorsolni, de hogy tiszta legyen, felírom bent is.
      (A nyereményjáték az olvasóimnak szól, akik olvassák a bejegyzéseim és tudják, hogy honnan származnak a dolgaim)
      PAncsi

      Törlés
  11. Szia! Bloggerina Bellala néven követlek, szeretem a teszteteket olvasgatni, a sminkjeidet, és a macskádat ;)
    A játékfelhívást kiraktam az oldalsávban: http://bellalabeauty.blogspot.hu/
    És engem nem érdekel, eredeti-e az ecset vagy sem, nekem tetszik, aranyos nyeremény:)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Anikó Faragó néven követlek.
    Szeretem a teszteket olvasni és az Outfitokat nézni.
    A játékfelhívást kiraktam az oldalsávban:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Írtam a blogomon a nyereményjátékról is:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Tetszik a blogod úgy ahogy van! :)
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Köszönjük szépe a játékot.
    Gumikacsa20 néven követem a blogod. Nagyon szeretem a termékbemutatós és sminkes posztokat, hisz előbbi segítséget nyújt mit érdemes megvásárolnom, utóbbi pedig fejlődni a sminkelés terén. Sajnos nincs blogom, ahova kirakhatnám a játékfelhívást, de Facebook- on megosztottam: http://www.facebook.com/hajnalka.kecskemeti.1
    Hajni :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Nina néven követlek! Szeretem a teszteket és az Outfit posztokat!
    Csak így tovább a bloggal!

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  16. szia!
    LájkosGirl néven követlek
    és kiraktam az oldalsávba: www.fashion-and-etc.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Lengyel Zsofia néven követlek.
    Az elfogyott/zsákmányolós és az Avonos posztokat szeretem.
    "Csak olvasó" vagyok,megosztottam a játékot facebookon :
    http://www.facebook.com/story.php?story_fbid=104860996329081&id=100000672458895&_ft_=fbid.104860996329081

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Vattacukor néven követlek
    Szeretem az outfit bejegyzéseid és várom a japán manikűr tapasztalataid, hogy hosszú távon milyen :)
    Jobbítási ötletem csak egy van: nem kedvelem ezt a barna hátteret :) szerintem egy világosabb jobban illene hozzád, maradhat barna is akár, csak picit világosabb :)) a tartalom viszont tetszik!
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Fanni néven követlek.
    Az outfit és zsákmányos bejegyzéseid tetszenek a legjobban, DIY posztokat látnék még szívesen a blogodon!:)
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Adryenn Beauty néven követlek :)
    Kitettem a blogom oldalsávájba:http://adryennbeauty.blogspot.hu/

    Az outfit és az Avonos posztokat szeretem :)

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    CRaPTRaSJ néven követlek, most már, mert már többször Rád találtam, aztán ugye az ember agya nem terjed addig, hogy utánanézzen, hol lehet feliratkozni... :D
    Kitettem oldalsávba: http://craptrashvilaga.blogspot.hu
    Tetszik eddig a blogod, megint rájöttem, hogy szimpatikus, szóval most bőszen végigolvasgatlak és szétkommentelem :]

    Köszi a lehetőséget! (és már több mint egy hónapja nem nyertem, rajtam a sor! :D - csak vicc volt ám )

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Anneke néven követlek és a tesztes bejegyzéseket kedvelem legfőképp. :) Ja... és tetszenek az Avonos posztjaid is, nagy segítséget nyújt azért abban, hogy megrendeljem az adott terméket avagy mégse.

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  23. szia!
    Mely néven követlek és az outfitos, tesztes bejegyzések a kedvenceim. Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  24. Szia! Makeupcakes néven követlek, és a legjobban a haul-os, tesztes bejegyzéseket szeretem. :)

    Avonos tesztekről szívesen olvasnék még!

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Jelentkezni szeretnék, ha lehet, Belle néven követlek.:)
    Nagyon szeretem a blogod, minden bejegyzésedet szívesen olvasom, mostanában leginkább talán az Avon top 10 tetszett, csinálhatnál ilyet más márkákkal is esetleg.:)

    VálaszTörlés
  26. Pipacs néven követlek és úgy szeretem a blogod, ahogy van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Plusz esély:
      http://www.facebook.com/timinemes

      Törlés