2012. augusztus 27., hétfő

Elfogytak



„Mondtam” én korábban, hogy intenzív elhasználós projektbe kezdtem! :-)
Így ismét összegyűlt néhány dolog, ami kifogyott, vagy már használhatatlanná vált, ezért elfogyottnak nyilvánítom és megírom a véleményem róla.


Avon habfürdő Pink Magnolia
Időnként jólesik beülni a kádba kicsit ejtőzni, pihenni. Ehhez nincs szükségem túl sok dologra, csak sok-sok puha és illatos habra. A habfürdőkkel kapcsolatban sincsenek tehát túl nagy elvárásaim, csak hogy biztosítsa a sok illatos habot a kádfürdő-élményhez. Ettől ezt megkaptam, finom virágillata van ennek a habfürdőnek. Csak erre használom a habfürdőt, nem tisztálkodom vele, viszont mindig használok testápolót, így nekem nem számít, mennyire puhítja a bőrt, vagy ilyesmi.
Újravenném: maximálisan bevált, úgyhogy igen 

Balea fényesítő kúra szőke hajra
Ékes bizonyítéka annak, hogy mennyi hülyeséget meg tudok vásárolni… Sőt, ha jól emlékszem, több flakonnal is elhasználtam belőle! Ez a termék egy szőke hajra készült aranyos fényű csillogó krém, amelyet hajmosás után kell felkenni, hogy szép aranyfényű legyen az ember lányának haja. Gyakorlatilag ezt teljesíti is, csak én időközben rájöttem, hogy kicsit elnehezíti a hajam, ráadásul semmi szükségem rá, mert enélkül is szép fényes a hajam. Ráadásul a téli kabátom hátulja is sárgás-aranyfényű lett amikor folyamatosan használtam, mert persze kopott napközben rendesen. Emiatt aztán elment a kedvem tőle rendesen. Be kell valljam, hogy így most kicsit csalok: egy kicsi van még a flakon alján, de mivel már hónapok óta a polcon áll, ezt már tényleg nem akarom elhasználni: nincs rá szükségem, most már úgy érzem, hogy a hajam megfelelő olajos ápolása, hidratálása fontosabb, mint holmi műfény felvitele.
Újravenném: nem

Avon marokkói argánolajos hajápoló
Igen, ilyen gyorsan elfogyott (az első flakon, nem a második!). Ennek oka, hogy áttértem a mosás előtti olajpakolásra ezzel a termékkel, így viszont sokkal többet viszek fel belőle, mint ha mosás után alkalmaznám. Nem tudom, hogy mennyire kell ilyenkor bő olajosnak lennie a hajamnak, de én nem sajnálom :-) Mint a részletes leíró bejegyzésemben már említettem, nagyon jót tesz a hajamnak, tényleg pihe-puha a használata után. Viszont vannak kétségeim, hogy összességében mennyi argánolaj lehet benne. Emiatt aztán kipróbáltam, hogy milyen állaga lesz a hajamnak ha éjszakára olívaolajjal kenem be – nos, be kell valljam, nem érzek különbséget. Miután ez elfogyott, már több hajmosás előtt is alkalmaztam az olívaolajat és ugyanazt a puhaságot el tudom érni azzal is! Ráadásul az olívaolaj sokkal természetesebb és olcsóbb megoldás a haj ápolására. Így most azt tervezem, ha a következő flakon is elfogy, inkább utánanézek a természetes olajoknak és keverek magamnak saját, csak természetes olajokból álló mosás előtti hajápolót.
Újravenném: nem; nem rossz, de ugyanezt a hatást olcsóbb és természetesebb termékkel is el lehet érni

Avon hajvégápoló szérum
Róla is írtam már korábban az Avon hajápoló olajairól szóló bejegyzésemben. Nagyon szeretem, évek óta használom ezt a terméket! Minden hajmosás után felviszem a hajvégekre és nem gubancolódik, könnyen ki tudom fésülni a loboncom.
Újravenném: igen, erről a termékről nem tudok és nem is akarok lemondani

Orly Bonder gumis alapozó lakk
Ő sem mai darab, talán most már a csomagolása sem ilyen. Még a legutolsó műkörmös időszakom előtt vásároltam meg: soha nem maradt fent túl sokáig (értsd néhány óránál, egy napnál tovább) a lakk a körmömön, ezért gondoltam, kipróbálok egy jobb minőségűnek gondolt terméket. Nos, gondolom a eredményről elég annyit mondanom, hogy végül ismét lett műkörmöm … Vagyis sajna nem vált be. Most ismét próbálkoztam vele, de nem érzek különbséget hatásban közte és az Essence BTGN alaplakk között, árban viszont elég nagy a különbség. Nyáron ezt használtam a lábamon alaplakknak, ott nem volt semmi baja (bár ott minden tartós nekem…), viszont már nagyon besűrűsödött, tegnap már nem tudtam vele lakkozni, ezért elfogyottnak nyilvánítottam
Újravenném: nem, ugyanilyen jó az olcsóbb Essence alaplakk is

Balea szemkrém minden bőrtípusra
Ezt a szemkrémet szoktam reggel használni, mert nem olyan zsíros, tehát tudok utána sminkelni, míg egy ránctalanító, zsírosabb krém után nem menne olyan könnyen a dolog. Ez egyben azt is jelenti, hogy szerintem enyhe hidratáló hatása van ennek a krémnek, de semmi több. Vagyis este egy másik, tartalmasabb krémet használok a szememre. Ez a párosítás egyelőre bevált, szerintem maradok ennél. Ráadásul a szemem nagyon kényes, több olyan szemránckrémet is próbáltam már, amelyiket felkenés után nemsokkal le is kellett mosnom, mert annyira könnyezett tőle a szemem, hogy nem bírtam magamon elviselni (legutóbb az Eucerin egyik szemránckréme volt ilyen, de az Avontól sem tudom mindegyiket elviselni magamon). 
Újravenném: igen, szerintem jó kis krém (bár most amíg nem jutok el megvásárolni az utódját, használok egy tartalmasabb krémet reggel, majd meglátjuk az hogy tűri el magán a sminket)

Avon shea vajas hidratáló ajakbalzsam (karácsonyi csomagolásban)
Ez sem egy mai darab :-) Röviden és tömören: elég sokáig kínlódtam vele, mire végre elfogyott. Mert sajnos nem igazán vált be. Annyira rossz íze volt a számra kenve, hogy nem igazán szerettem. A hidratálóereje sem az igazi: hidratál, de azért csak száraznak éreztem a szám a használata után. Ráadásul ez a kinyomós kiszerelés ennél a sűrű krémnél nem igazán jött be.
Újravenném: nem

Oriflame körömlakkjavító toll
Sok-sok évvel ezelőtt rendeltem, azóta használtam kisebb-nagyobb megszakításokkal. Könnyű ezzel eltávolítani a kiszaladt körömlakkot a köröm körüli bőrről. Mivel hegyes, a vékony területekről egyszerűbben letörölhető a felesleg, mint a fültisztító pálcikával. A sok használattól már teljesen kitompult az éle. Néhányszor még be tudtam mártogatni körömlakklemosóba és úgy használni, de sajna búcsúznom kell tőle. Aki nem tud biztos kézzel úgy lakkozni, hogy csak és kizárólag a körmére kerüljön körömlakk, annak nagy segítség ez a kis eszköz. Annyira megszerettem, hogy nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy az egyik kedvenc drogériás márkánk, az Essence is gyárt hasonlót, így az utánpótlást már tőlük vettem meg.
Újravenném: igen, mert jó dolog, de már nem rendelek az Oriflame-től, ráadásul találtam ilyet Essence-éknél is



Szoktatok ilyen nagyszabású elhasználós projektet tartani? Volt olyan, hogy nagyon örültetek annak, hogy valami elfogyott?

5 megjegyzés:

  1. Régen nekem is volt javító tollam, talán pont Oriflames, de miután elhasználtam a cserélhető fejeit, most már sima fültisztítópálcikát használok a felesleges festék eltávolítására :)

    Azt viszont nem tudtam, hogy az essence-nek is van ilyen terméke; lehet, meglesem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uuupsz, annak cserélhető fejei voltak?
      Remélem az enyémnek nem, mert akkor kidobtam néhány szűz fejet :-)

      Törlés
  2. Én azt hiszem Lovely-s körömlakk javító tollat vettem, de semmit nem ér :S pedig 500 Ft.- körül tuti, hogy volt... :S

    VálaszTörlés
  3. Nekem Avonos javító tollam van, de a következő "Elfogytak" posztba be is kerül, mert már használhatatlan. Ugyanaz a probléma, mint nálad. Egy jó ideig nélkülöztem, beértem a fültisztítóval is. Legközelebb én is az Essence-től fogok ilyet venni, ráadásul sokkal olcsóbban, mint az Avontól.

    Amióta használom az argánolajas hajápolót, kezdem észrevenni, hogy valamivel puhábbak a hajvégeim, de azért a sima hajvégápoló sokkal jobban bevált. De lehet, hogy én is kipróbálom ezt az olívaolajas mosás előtti kúrát. Hátha beválik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a mosás előtti olaj abszolút bevált!
      Kipróbáltam már, hogy nem kentem fel olajat hajmosás előtt, bizony szomjas-száraz maradt a hajam ...

      Törlés