2012. augusztus 17., péntek

Elfogytak



Gőzerővel fogyasztom a cuccaimat: nem tetszik, hogy túl sok terméket használok párhuzamosan, így most megpróbálok minél kevesebbet vásárolni és a régiekből annál többet elhasználni. Úgy döntöttem, hogy nem havonta jelentkezem majd az ilyen jellegű bejegyzéssel, hanem kb 5 terméket összevárok és megírom a véleményem róluk (hogy ne kelljen túl sokáig kerülgetni az üres dobozokat)
Lássuk hát, miket fogyasztottam el az elmúlt néhány hétben:


Alverde mandula-tearózsa testápoló 
Elsősorban a finom illata miatt vettem meg tavasz végén, valamint mert az Alverde makadámdiós testvaja nagyon bevált, viszont épp nem volt az üzletben. Gondoltam ez is hasonló lesz. Sajnos ez a testápoló nem lesz a kedvencem: bár az illata (finom tearózsa) nagyon jó, nekem kicsit zsíros, és nehezen is szívódik be, mindig ragacsos volt a bőröm a használata után. Az elhasználós projekt keretében fogyasztottam el, hogy nem álljon a polcon túl sok testápoló (szinte már hős vagyok: csak akkor kezdtem el a kedvencem használni, amikor már ez elfogyott :-)
Újravenném: nem; bár nem olyan rossz ez a testápoló, nem is voltam tőle annyira elragadtatva, van nála sokkal jobb

Balea arctisztító tej
Korábban már írtam, hogy le akarom cserélni ezt az arctejet, de találtam még a szekrényemben, így elhasználtam ezt is. Őszintén szólva már nem vagyok biztos abban, hogy le kellene cserélnem. Ezt használom a szemfesték eltávolítására is, és még eddig nem találtam ennél jobbat: tökéletesen eltávolítja a szemfestéket (nem vízállót használok), sokáig elég ez a flakon és a bőröm sem bántja egyáltalán. Lehet próbálkozok még néhány másikkal, de ha nem találok ennél jobbat, szerintem vissza fogok térni ehhez.
Újravenném: azt hiszem igen, kezdem meggondolni magam ezügyben :-)

Orly In a Snap körömlakkszárító fény
Írtam már róla itt, nagyon szeretem. Ez a kis üvegcse nem fogyott ki teljesen, de a lakk vége már annyira besűrűsödött, hogy nem tudom tovább használni, ezért megválok tőle. Szerencsére ez nem általános jellemzője ennek a terméknek, mert ez a lakk kb 2-3 éves, a műkörmöm miatt ugyanis sokáig nem lakkoztam így ezt sem használtam. Ugyan rettentően büdös, viszont nagyon gyorsan megszárítja a lakkokat, ezért én már nem is lakkozok nélküle :-)
Újravenném: igen, már meg is történt

Nivea Brilliant Blonde szőke sampon
Korábban nem igazán használtam speciálisan szőke hajra készült sampont, azonban júniusban melíroztattam a hajam (azóta is változó, hogy épp örülök neki, vagy megbántam) és gondoltam emiatt elkezdek ilyen sampont használni. Úgy vettem észre, hogy szép életteli szőke volt a hajam a használata után. Úgy használtam, hogy a második mosáshoz vittem fel ebből a samponból, pár percet rajta is hagytam a habot a hajamon, majd lemostam. 
Újravenném: igen, sőt vettem hozzá tartozó balzsamot is

Himalaya Herbals gyengéd radírozó arclemosó
Nagyon megszerettem ezt az arctisztító családot, írtam is róluk itt már egy áradozó bejegyzést. A véleményem azóta is változatlan, gyengéden tisztítja a bőröm, engem egyáltalán nem zavar az extrafinom dörzsölés, így bátran használom mindennap. Úgy érzem a bőröm tényleg tisztább, puhább, bár tény, hogy korábban sem volt vele sok bajom, időnként volt néhány pattanásom csak.
Újravenném: igen, már meg is történt :-)

Ilcsi csipkebogyós habkrém
Őt sokáig tartogattam, mert nagy a szerelem ezzel az arckrémmel, írtam róla is részletesebben itt; viszont most sajnos nem tudom beszerezni (csak Ilcsis kozmetikustól kapható), ezért szép lassan elhasználtam. Nagyon jó, természetes arckrém, elsősorban érzékeny arcbőr megnyugtatására, viszont fényvédő nincs benne. Természetes anyagokból álló, tartósítószermentes termék, én annyit vettem észre a használata során, hogy a végén már mintha kissé sűrűbb lett volna, talán épp emiatt. Tudomásom szerint nincsenek benne extra hidratáló vagy ránctalanító anyagok (hisz nem ez a funkciója), ezért most nem sírok annyira utána, hogy em tudom megvásárolni, elkezdtem új krémeket keresgélni. Nappali arckrémet már találtam, viszont tökéletes éjszakai krémem felkutatása még egyelőre sikertelen.
Újravenném: igen, bár most nem fogom (technikai okok miatt :-)


Ti mit fogyasztottatok el mostanában? Ismeritek ezeket a termékeket?

6 megjegyzés:

  1. az arctisztító tejjel már egy ideje szemeztem, de most kipróbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszik, bátran ajánlom!

      Törlés
  2. Ismét szép kis adagot elfogyasztottál :) nálam is érik a bejegyzés (sajnos :( ) ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És azóta már megint van kiürült flakon...
      Bár én nem bánom annyira :-)

      Törlés
  3. Hehe, én is épp most várom, hogy az ötödik dolgom kifogyjon, mert az már megér egy bejegyzést. :-) Amúgy az Alverde testápolóján gondolkodtam, most már tudom, hogy nem fogom megvenni, nem szeretem a zsíros érzést a bőrön. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, erre is jók ezek a bejegyzések :-)

      Törlés