2012. augusztus 5., vasárnap

Elfogytak



Hoztam néhány elfogyasztott terméket Nektek! Ezúttal nem túl nagy a kupac, de nem szeretném sokáig kerülgetni a fürdőszobában (vagy máshol) a kiürült dobozokat, így inkább gyorsan megírom a véleményem róluk. Sajnos túl sok használtban lévő termék csücsül a fürdőszobámban, így most hadjáratot hirdettem ellenük, hogy néhányat elhasználjak, és ne legyen egy-egy terméktípusból 2-3 is egyidőben használatban. 




Rexona Crystal Deo Stick
A Clear pure elnevezésű dezodor nem tartalmaz alkoholt, azonban alumínium sót igen. A használatával nem volt problémám, tette a dolgát, megakadályozta az izzadást. A tetején van egy kis címke, hogy invisible - nos ezt én nem így tapasztaltam, csúnya foltot hagyott a fekete ruhákon, így mindig figyelni kellett az öltözésnél. 
Újravenném? Ahogy korábban írtam itt, megpróbálkozom az alumíniumsó-mentes dezodorokkal, így egyelőre nem vásárolom újra ezt a dezodort.

Alverde szemfestéklemosó körömvirággal
A DM natúr termékcsaládjának egyik terméke ez a kis, 100 ml-es lemosó. Sűrű, krémes lemosó, ami szépen eltávolította a szemfestékem (vízállóval nem próbáltam). Nem csípte egyáltalán a szemem, a bőrömnek pedig jólesett a sűrű körömvirágos krém simogatása. Az egyetlen problémám ezzel a termékkel, hogy igen kis kiszerelésű - számomra fontos, hogy minél kevesebb szemetet termeljek a mindennapi életem során, ez viszont nálam viszonylag hamar kifogy, hisz nem túl nagy, így gyakran kell újat vennem. Tudom, hogy ez minden szemfestéklemosóra jellemző, így nem is konkrétan ehhez a termékhez kapcsolódó probléma.
Újravenném? Igen, nagyon tetszett ez a lemosó, újra fogom vásárolni (amint elfogy az, amit a raktárdobozkámban találtam)

Mollis hajolaj
Hajmosás előtt szoktam a hajamra kenni belőle, majd befóliázom az olajos hajrészt és rajta hagyom néhány órát. Ez az olajos kezelés bevált a száraz hajvégek ápolására: régebben szárazak voltak a hajvégeim, amióta ezt az olajos ápolást alkalmazom, már a melírozás sem szárította ki túlzottan a hajam. Korábban egy másik olajat használtam, ahhoz képest ez nagyon büdös olaj - az ápolással kapcsolatban nincs kivetnivalóm, de a szaga engem nagyon zavar.
Újravenném? Nem, a szaga miatt. Akinek nincs problémája a szagával, biztos meg lesz elégedve ezzel a termékkel.

Soliteint bőrfinomító hidratáló testápoló aloe verával
Írtam már itt erről a testápolóról. A véleményem azóta sem változott, nagyon meg vagyok elégedve ezzel a testápolóval! 
Újravenném? Igen, mindenképpen újraveszem pár napon belül.

Avon glicerines kézkrém
Nem is emlékszem, mióta használom már ezt a kézkrémet. Amikor akciós a katalógusban, veszek néhány darabot és szinte mindenhova magammal viszem - a munkahelyemen, a táskámban is van egy-egy darab ebből. Sajnos nagyon száraz a kezem, így minden kézmosás után krémeznem kell, azt viszont nem szeretem, ha krémezés után nem tudok egy darabig semmit sem csinálni, mert ragad a kezem. Ennél erről szó sincs, krémezés után egyből beszívódik, így tehetem tovább a dolgom. 
Újravenném? Igen, már sokszor újra is vásároltam.


Remélhetőleg néhány héten belül lesz még újabb ilyen bejegyzés, megpróbálom a sok párhuzamosan használt kozmetikum számát lecsökkenteni (emellett hosszabb távú cél az impulzusvásárlások csökkentése)


Ti elhasználtatok valamit mostanában?

6 megjegyzés:

  1. Az új uborkás kézkrém is isteni, és ugyanannyiba kerül, mint ez a glicerines, nagyon szeretem most használni, mert friss illatú, éppen nyárra való. :-) Az Alverde pedig sajnos nem vált be, nagyon nem akarja leszedni a sminkemet, úgyhogy nálam sajnos nem nyerő. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az uborkásnak nekem nagyon nem tetszik az illata, így nálam tuti nem lesz kedvenc :-(

      Törlés
    2. Ritkán van ilyen, de ennek annyira zavart az illat/szaga, hogy az ezt használó kolléganőt megkértük, hogy csak otthon használja azt a kézkrémet. Inkább vittem neki egy sima glicerinest, csak ne kelljen az uborkás szagát éreznünk az irodában (nem voltam egyedül ezzel a problémával :-)

      Törlés
  2. Az Avon glicerines kézkrém a legjobb! :) Már próbáltam más fajtákat, de rá kellett jönnöm, hogy annál nincs jobb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok ezzel!
      Régebben próbálgattam más kézkrémeket, ma már nem teszem ...

      Törlés