2012. augusztus 23., csütörtök

Avon zsákmány 2012/12



Mivel többen is jeleztétek, hogy érdekelnek az Avonos posztok, ezért folytatom a zsákmányos bejegyzéseket is, ahol bemutatom, hogy melyik katalógusból miket vásároltam.
Aki esetleg nem látta volna, ezen a linken tudja megnézegetni a 2012/12-es Avon katalógust.



No és amiket én rendeltem:



Hajvégápoló szérum
Épp a napokban írtam erről a szérumról egy összehasonlító bejegyzést itt, amit már évek óta használok. Mivel igen nagy különbség van a „normál” és az akciós ár között, ezért amikor akciós, mindig rendelek magamnak. Folyamatosan, minden hajmosás után használom, nagyon szeretem, kifejezetten jót tesz a száraz hajvégeimmel.

Hajápoló marokkói argánolajjal
Róla is írtam véleményt – akkorra már épp megrendeltem ezt az üvegcsét is. Tetszik ennek a hatása is, ezért gondoltam veszek belőle még egy üveggel, aztán utána eldöntöm, hogy ezzel ápolom-e a hajam tovább, vagy sem.

Gazdagon hidratáló kézkrém
Ezt a terméket is évek óta használom, általában több krém is használatban van: egy az irodában, egy otthon, egy a sulis táskámban. Elég száraz a kezem, ezért minden kézmosás után krémezem. Mivel gyorsan beszívódik, nem akadályoz a mindennapi teendőimben a gyakori kézkrémezés.

Négyes szemhéjpúder: Pink Sands
Nem sok rózsaszínes szemhéjpúderem van, holott ruhában kifejezetten szeretem ezt a színt. Mivel több helyen is pozitív véleményeket olvastam erről az összeállításról, gondoltam megrendelem és kipróbálom végre én is. Swatchok később jönnek  :-)

Gél állagú szemhéjtus: Blackberry
Miközben írtam össze a rendelésem láttam, hogy felkiáltó jel szerepel a termék mellett, ami azt mutatja, hogy hamarosan kivonják a forgalomból. Nagyon sajnálnám a dolgot, mert a fekete mellett ezt a színt is sokszor használom, elsősorban a natúrabb szemsminkeknél.

Körömlakk: Perfectly Flesh
Néhány hete rendeltem újra Avonos körömlakkokat, és úgy megtetszettek, hogy gondoltam próbálok másikat is. Több blogon is láttam ezt a gyönyörű hússzínt, úgy döntöttem ő lesz a következő áldozatom. Kíváncsian várom, milyen lesz a körmömön.


Ti rendeltetek valamit ebből a katalógusból?
Melyik általam rendelt termékről szeretnétek részletesebb leírást, tesztet?

11 megjegyzés:

  1. sajnos most nem tudtam rendelni,mivel a tanácsadónőm egy ******* (fogalmazzunk úgy sértődős,hisztis)
    Ha lehet kérni,a szemhéjtusról és a szemhéjpúderről szeretnék tesztet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy ilyen megbízhatatlan a tanácsadónőd :-(
      Készítek tesztet mindegyikről :-)

      Törlés
    2. Zsófi, szerintem jelezd a körzeti irodában, hogy másik tanácsadónőt szeretnél, biztosan segítenek. :-)

      Törlés
  2. Én már ezer éve semmit nem rendeltem tőlük, pedig kipróbálnék pár újdonságot. Például ez a szemhéjtus is nagyon érdekelne :)

    VálaszTörlés
  3. Én is rendeltem, de csak jövő héten érkezik a csomag...
    A körömlakkal és a Pink Sands palettával már én is régóta szemezek, de mindig a leárazást várom, ezért még nem rendeltem meg...ami késik, nem múlik. :)
    C11-ből én is vettem egy argánolajas ápolót, eddig bevált :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A C13-ban egy kicsit még olcsóbb lesz a Pink Sands és a körömlakk is,mint a mostaniban, esetleg érdemes megvárni :-)

      Törlés
  4. Jaj, NAGYON várom, hogy hogy tetszik majd a Perfectly Flesh, én imádom!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az üvegben nagyon tetszik a színe, remélem a körmömön is beválik!
      Most még strandolás megy ezerrel, de talán vasárnap kipróbálom :-)

      Törlés
  5. A gél állagú szemhéjtus nekem nagyon bevált, pont ezt a Blackberryt már majdnem teljesen elhasználtam. Szép zsákmány, várom a bemutatókat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érkeznek!
      Remélem hoznak a Blackberry helyett egy másik szép barna színt, mert most úgy tűnik kivonják, pedig nagyon szeretem én is ...
      (már bánom, hogy nem kettőt rendeltem belőle)

      Törlés