2012. augusztus 1., szerda

AVON zsákmány 2012/11



Megérkezett az Avon csomagom, megmutatom miket rendeltem a most futó 2012/11-es katalógusból:



Marokkói argán olaj hajápoló család: sampon, balzsam, olaj

Mostanában sokan zengenek ódákat az argánolaj csodálatos hatásáról, ezt meglovagolva az Avon is bevezette az ezt tartalmazó termékcsaládját, én pedig lecsaptam rá. Kíváncsian várom, milyen hatása lesz a hajamra, ha beválik, utánanézek hol és mennyiért kapható az igazi argánolaj.


Avon Pro+ körömlakkok: Coral Reef és Sea Breeze
DJKaty olyan szép képeket mutatott ezekről a lakkokról, hogy úgy döntöttem, a körömlakk-vásárlási stop előtt ezeket még megszerzem :-) Igazi nyári színek a nyár hátralévő heteire!


Jillian Dempsey szemceruzák: Dark Brown és Plum
Amióta megjelent, ezt a szemceruzát használom, nagyon szeretem. A barnát már sokszor újravásároltam, most úgy döntöttem kipróbálom a lilát is.


Ez az Avon kampány augusztus 15-ig tart, aki kíváncsi a katalógusra itt végiglapozgathatja!

Ti rendeltek/rendeltetek valamit ebből a katalógusból?

3 megjegyzés:

  1. Hűűűű, remélem, Neked is beválnak majd a lakkok! Nagyon várom a teszteket. :-) A hajápoló család pedig nálam is a kosárban lesz. :-)

    VálaszTörlés
  2. Én Aninál szerettem bele egy püspöklila lakkba, le is adtam rá a rendelést, de sajnos keveredés történt, úgyhogy erről most lemaradtam - remélem, még a következő katalógusban is benne lesznek, még ha nem is akciósan :/

    Tesztet várom a lakkokról - legalább látnám, hogy érdemes-e megrendelni? Még sosem volt Avon lakkom, de az a lila elvette az eszemet x)

    VálaszTörlés
  3. A Coral Reef-be szerelmes vagyok, újra kell rendelnem :) A Jillian szemceruzákat is imádom, épp gondolkoztam rajta, hogy be kellene szereznem valami feltűnőbb színt is a fekete mellé.

    VálaszTörlés