2012. augusztus 25., szombat

Avon - SuperShock gél állagú szemhéjtus



Nagy örömömre szolgál, amikor kérés érkezik egy-egy általam használt termék bemutatására. Ez történt most is, az Avon zsákmányos bejegyzés kapcsán felmerült, hogy mutassam be ezeket a gél állagú szemhéjtus ceruzákat – aminek természetesen nagy örömmel eleget teszek  :-)



Néhány éve vezette be az Avon a SuperShock termékcsaládot, ami hamar nagy népszerűségre tett szert. A „sikersztori” a spirállal kezdődött, majd azt követte a többi termék: a gél állagú szemhéjtus ceruzák, a folyékony szemhéjfestékek, szemhéjszínező ceruzák majd a szájfények. Meglátásom szerint a termékcsalád két legnépszerűbb terméke a spirál és a gél állagú szemhéjtus – nem véletlen, hogy az én Avon top termékeim között is pont ezek szerepelnek.

A tusvonal sokak által szívesen használt része a szemsminknek: egy sötét vonal a felső szempillák tövében sűrűbbnek láttatja a szempillákat, valamint igazán vonzó, cicás tekintetet varázsol. A vékony, formás tusvonal megrajzolása azonban cseppet sem könnyű feladat. Sok kevésbé gyakorlott sminkelő (mint én) bizonytalan kézzel kezeli a tusecsetet, aminek eredményeképp nem mindig kerülnek ki kezeink közül olyan tusvonalak, mint szeretnénk. Nekem igazán nagy segítség a hétköznapokon ez a ceruza, amivel könnyedén tudok szép vékony vonalat húzni – könnyebben és gyorsabban, mint a tusecsetekkel. A ceruza állaga nevéhez hűen nagyon puha – nem a megszokott szemceruza keménységű. Ennek köszönhetően könnyen siklik kezünk sminkelés közben, én sokkal könnyebben tudok ezzel dolgozni, mint a szokásos szemceruzákkal.
Ráadásul igen tartós is: nem mászik el a szemről, szemhéjalapozó használatával egész nap a helyén marad. A vízvonalon is szépen fennmarad – bár én személy szerint nem szoktam kihúzni a vízvonalam, de most leteszteltem, tényleg szépen látszik ott is a szín.

A SuperShock gél állagú szemhéjtus ceruza a 2012/12-es katalógusban 5 árnyalatban kapható:



Black (fekete)
Silver (ezüst)
Blackberry (barna, kis lilás beütéssel, lámpafénynél sötét lilának látom)
Golden Fawn (világos pezsgőszín)
Cobalt (kék)

A gél állagú szemhéjtus súlya 1,2g, normál ára 1.340 Ft, most 879 Ft-os áron kapható a katalógusban (mint már annyiszor említettem ezesetben is érdemes figyelni az akciókat, és ha szükséges, akár tartalékba is vásárolni belőle - nálam jelenleg 2-2 tartalék pihen mindkét színből a fiókban :-).

Ahogy a fenti képen is látjátok, az utolsó három színt nemsokára kivonják a forgalomból (a 2012/13-as katalógusban nem is láttam ezeket a ceruzákat), ezért ajánlott mielőbb megrendelni, ha kíváncsiak vagytok valamelyikre (arról sajnos nincs infóm, hogy mit hoznak helyettük, de remélem lesznek új színek ősszel).

Én a Black és a Blackberry színeket használom, ezekről tudok véleményt mondani, valamint képet mutatni. A Black egy alap fekete szín, a kezemen matt feketére száradt. A Blackberry pedig egy barna, amiben némi lila színt is fel lehet fedezni, enyhe fénnyel, de ez a szemen már nem látszik.



Swatch a kezemen, ezúttal alapozó nélkül:



Miután háromszor is próbáltam letörölni (babatörlő kendővel):



Az anyaga, ahogy már fent is említettem, nagyon krémes, könnyű vele bánni. Ahhoz, hogy szép vékony vonalat tudjunk vele húzni, fontos, hogy szép vékony hegye legyen - a hegyezés nagyon érdekes, mert nem akkor hagyom abba a hegyezést, amikor én akarom, hanem "még hegyeződik kicsit". Nem tudom ez mennyire érthető, nekem nagyon furcsa, és csak ennél az egy terméknél tapasztalom ezt. Gondolom köze van ahhoz, hogy szerintem nem faanyagba tették a ceruza belét, hanem műanyagba (azt hiszem)

És íme egy kép egy ezzel készült (hozzám képest) szép vékony tusvonalról:




Próbáltátok már ezt a terméket? Hogy tetszett?

7 megjegyzés:

  1. Én Pixiwoo-ék trükkjével szoktam felkenni, azaz zselétushoz való ecsettel, mert amúgy ultravastag lesz, annyira puha (meg annyira nem vagyok ügyes, gondolom :-D). :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól hangzik, kipróbálom majd én is! :-)

      Törlés
    2. Én is mindig ecsettel használom. Vagy a tusecsetet végighúzom a ceruzán és úgy húzok vékony vonalat, vagy egy-két pöttyöt rakok a szemhéjamra, és azt egy laposabb ecsettel elsatírozom. Szép cicás elsatírozott vonalat lehet így alkotni. Mivel annyira pigmentált, tényleg elég kevés belőle!

      Törlés
  2. Köszönöm,hogy teljesítetted a kérésem. :D
    Holnap adom le a rendelést és ő is a kosárkámban lesz feketében és lilában :)

    VálaszTörlés
  3. Én még a csipkés csomagolásban rendeltem meg a feketét, de eleinte nem nagyon tudtam használni, mert amúgy is elég problémás a szemhéjam. Így kicsit hanyagoltam, majd újra elővettem kisebb-nagyobb sikerrel. Nem mindig sikerül vékony tusvonalat húzni, de azért szeretem. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem csúszik meg a kezed vele? Mert nekem az az érzésem, hogy mivel nagyon csúszós, tuti, hogy megszakad a kezemben, és akkor kezdhetem az egészet az elejétől. Ezért nem rendeltem még meg eddig :D

    VálaszTörlés