2012. augusztus 11., szombat

Avon Solutions Complete Balance nappali krém




Az elmúlt években hanyagoltam az Avon arckrémeket, ugyanis számomra valahogy nem voltak az igaziak: irritálták az érzékeny bőröm, túl kevés, vagy túl sok volt az arcbőrömnek. Néhány hónapja azonban felmerült bennem, hogy olyan sok jót olvasok erről a krémről, próbát kellene tenni vele, a kedvenc arckrémem most úgysem tudom beszerezni, talán itt az ideje, hogy újra megismerkedjek az Avon arckrémeivel.



Óvatos duhaj voltam, először mintákkal kezdtem, és ezt javasolnám mindenkinek! Szinte mindegyik Avonos arckrémből kapható minta, ha bizonytalanok vagytok, kérjetek a tanácsadónőtöktől mintát, hogy kipróbálhassátok a kiszemeltet, hogy megfelel-e Nektek! Két krémből rendeltem mintát: ebből és a Sensitive Botanicals krémből. A Sensitive Botanicals krém sajnos az én bőrömnek egyáltalán nem tetszett, ez a krém viszont kiállta a próbát, így megrendeltem a normál kiszerelést is. 

Amit ígér:
Segít, hogy arcbőre simább, természetesebb és csillogásmentes lehessen. Vegyes bőrtípusra ajánlott. Ez az olajmentes nappali krém segít mattítani a T-zóna területét, puhább és rugalmasabb érzést ad az arc bőrének és 15-ös fényvédőt tartalmaz.
Kamélialevél-kivonattal és cink PCA tartalmával segít szabályozni a bőr faggyútermelését. 
Használata: reggelente egyenletesen vigye fel a megtisztított arc és nyak bőrére.



Az 50 ml krém egy papírdobozban és egy üveg tégelyben érkezik, melynek teteje szürke fényes műanyag. Az üveg tégely minőségi érzetet nyújt, a tetejével kapcsolatban már vannak kétségeim, remélem nem fog csúnyán megkopni. 

A bőröm elég nehéz eset: nehéz olyan krémet találnom, amelyet maradéktalanul beszippant viszont megfelelően hidratálja is - ezért is volt nehéz számomra az új arckrém megtalálása. Ez a fehér színű krém azonban bevált: könnyű hidratáló, amelyet a bőröm szépen és gyorsan beszippant, nem húzódik vagy feszül a bőröm a használata után, tehát megfelelően hidratálja. 



Kombinált bőrre ajánlják azzal, hogy segít csökkenteni a faggyútermelést és javítja a bőr egyensúlyát. Ez nálam abban nyilvánul meg, hogy nem fénylik a bőröm egyáltalán a használata után. Vékonyan bekrémezem az arcom és szépen felissza a krémet, nem fénylik egyáltalán. Azonban ha kicsit vastagabban krémezem az arcom, opálosan fénylik az arcom - tehát zsíros fénylésről nem lehet beszélni, de azért figyelni kell a megfelelő mennyiségre.

A kezem bőre közvetlenül azután, hogy eloszlattam a krémet a bőrömön:


Egyáltalán nem látszik, hogy most krémeztem volna (persze tudom, hogy a kézbőr nem ugyanolyan, mint az arcbőr, csak a fénylés hiányát akartam illusztrálni)

Mivel a bőröm (mint gondolom másnak is) nyáron kicsit zsírosabb, télen pedig szárazabb, kíváncsian várom, hogy mennyire lesz ez elég télen, de addig mindenképpen ez lesz a kedvenc nappali krémem. 
Ami problémát jelent számomra a krém, hogy ha túl közel kerül a szememhez, az elkezd könnyezni - ezért figyelnem kell az óvatosságra, a szemem körül a szemránckrémnek lehet csak helye :-)

Bátran ajánlom tehát ezt a krémet a kombinált bőrrel megáldott hölgyeknek, szerintem ez a krém tényleg jól sikerült :-)


Tehát tökéletesen bevált ez az arckrém, nagyon szeretem! Ezután nyitottabb leszek az Avon arckrémeivel, egy próbát megérnek ők is.
Ti szeretitek, próbáltátok az Avon arckrémeket?


11 megjegyzés:

  1. Ebből én is kértem mintát, de rossz kislány voltam és még nem próbáltam ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem rossz kislány, hanem türelmetlen kislány szoktam lenni, így gyorsan kipróbálom az ilyesmit :-)

      Törlés
    2. Sajnos van egy allergiás baja a szemhéjamnak, így most nem merek kísérletezni semmivel sem, csak a bőrgyógyász által javasolt, meg kevertetett kencét. Majd ha már elmúlt az allergia szezon kipróbálom, amúgy én is szeretem az újdonságokat próbálgatni.

      Törlés
    3. Így meg tudlak érteni!
      Jobbulást, tesztelni valóban ráérsz, majd ha meggyógyult

      Törlés
  2. Szeretem az Avon-nak, a Solutions arckrémeit:), csak az nem tetszik,hogy iszonyat gyorsan elfogynak:O ezért nem fogok többet venni tőlük :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te hatásodra kértem mintát a Sensitive Botanicals krémből is!
      Ha gyorsan elfogy, az nem lehet azért, mert tartalmasabb krémre vágyik a bőröd, azért szippant be sokat?

      Törlés
  3. Anew-krémeket használok, a mostani fényvédős-picitszínezett az abszolút kedvenc. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodtam én is azon, de végül mégsem rendeltem meg.
      Most viszont erősen gondolkodom az új ránctalanító szérumon. Nem mintha ráncos lennék, de nem is szeretnék az lenni...

      Törlés
    2. Nagyon messze van a színezett hidratálótól, inkább csak valahogy szebb lesz a bőr tónusa tőle, de a nagy melegben az is bőven elég, és nagyon jót tesz amúgy is a bőrömnek. Szóval szeretem, na. :-)

      Törlés
  4. Én is ezt a krémet használom a habzó arctisztitójával és pakolásos-arcradíros párjaival együtt. Néha szettben árulják őket, érdemes kifogni. A pakolást külön ajánlanám még, az én kombinált bőrömnek nagyon jót tesz. Utána mindig felteszem a krémet, amitől pedig hiper-szupi puha lesz az arcom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az arctisztítóból nekem a Himalaya Herbals család nagyon bevált, azt hiszem azt nem cserélném le semmikép, de a pakolást megnézem majd magamnak. Persze szigorúan csak akkor, ha a már megkezdett pakolások elfogytak :-)

      Törlés