2012. augusztus 16., csütörtök

Avon Coral Reef és Sea Breeze körömlakkok



A korábbi Avon zsákmányos bejegyzésben szerepelt ez a két lakk. Az idei nyár két slágerszíne volt a korall és a menta, kicsit sajnálom is, hogy én ilyen későn rendeltem csak meg őket, de sebaj, jövőre is lesz nyár, lehet majd akkor is használni őket!




Régebben nem voltak pozitív tapasztalataim az Avon körömlakkokkal: sokszor nem voltak túl erősek a színek, csíkozódtak. Viszont ezekről a színekről szép képeket láttam más blogokon (igazán meggyőző képeket láttam djkaty-nál) és úgy döntöttem, megpróbálkozok velük én is. Ráadásul életemben először vettem zöldes körömlakkot, soha nem használtam ilyesmit (kissé maradi vagyok körömlakkok terén). Megérkeztek tehát az új körömlakkjaim, és kíváncsian vártam az eredményt.

A lakkok 12ml-esek, ami nekem nagyon sok, soha nem fogom elhasználni őket, az biztos! Hosszúkás, négyzet alakú üvegcse, az ecset fekete műanyag, nekem kényelmes volt vele lakkozni.



Az első rétegen látszik, hogy a Sea Breeze nagyon csíkoz:



A második réteg nekem már tetszett (bár a Sea Breeze színén én is látom, hogy kell a 3.):



A harmadik réteggel nekem már nagyon tetszett :-))



vakuval

Összességében nekem nagyon tetszenek ezek a lakkok, örülök, hogy megrendeltem őket, lehet, hogy együtt is fogom őket viselni :-)
Aki szeretne rendelni: a most induló 12-es katalógusban 899Ft-ért kaphatóak az Avon lakkok.


Hogy tetszenek Nektek ezek a színek? Próbáltátok már az Avon körömlakkjait?

9 megjegyzés:

  1. Huhh, ezek szerint beváltak Neked is, örülök. :-) Örülök, hogy a Sea Breeze nem csak nálam háromréteges, a Coral Reefnél meg nagyon büszke voltam magamra a kettővel. Amúgy tényleg jók együtt, és jól is áll mindkettő. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretem a túl vastag (értsd 3 réteges) lakkozást, de a Sea Breeze-ből tényleg kell! A Coral Reef lakk szerintem nálam is elég lesz majd 2 rétegben, most csak a kép kedvéért kentem fel abból is a 3. réteget.

      Törlés
    2. Hát, a Sea Breeze sajnos ilyen, egyébként gondoltam rá, hogy felturbózom csillámokkal, de még nem adtam fel, hogy egyszer sikerül a 2 réteg. :-)

      Törlés
  2. akármilyen lakk is legyen,én csak 2 réteget kenek a körmeimre,így érzem magam tökéletesen.. :) ha 3 kell,akkor kuka vagy barátnőnek meglepi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezesetben inkább csak a Coral Reef lakkot ajánlom a fentiek közül :-)

      Törlés
  3. A Coral Reef gyönyörű :]
    A másik is szép, csak valahogy magamon nem tudnám elképzelni :]

    VálaszTörlés
  4. Én a narancssárgát rendeltem meg, két rétegben szerintem nagyon jó, első rétegben csikos itt is

    VálaszTörlés