2012. július 27., péntek

Újabb matrózos outfit



Ugye említettem már hogy szeretem a matrózos-tengerész stílusú ruhákat? Azt hiszem sokszor már :-) És még mindig akad olyan darabom, amit nem mutattam meg Nektek. Ebben a bejegyzésben pótolom ezt és megmutatom a rém egyszerű, de ötletes kis felsőmet:



Ezt a felsőt ajándékba kaptam, egy régi ismerősöm hozta nekem pár éve Bulgáriából. Gyakorlatilag két részből áll: egy fekete-fehér csőtopból, aminek a közepén van egy kis bújtató, valamint a fekete felsőrészből, aminek köszönhetően matrózblúzra hasonlít. 

mert olyan vicces így ferdén



Nekem mindig tetszik ez mellé egy kis piros, ezért ilyen színű szoknyát választottam, amely a Jeans Club nevű már bezárt helyről származik. 

És még egy kép közelebbről:




Több ilyen bejegyzés nem lesz, mert sajna nincs több darabom (kivéve, ha lesz valami új :-))

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a felső :) annyira tetszik :)
    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Szerintem simán lehetne otthon varrni is egyet, nem túl bonyolult!

      (megfogadtam a tanácsod és készült normális vaku nélküli kép :-)

      Törlés
  2. Nagyon jópofa ez a felső, feldobja az a fekete rész! :) És te is nagyon csinos vagy; pedig a csíkossal, azt mondják, vigyázni kell - na, neked nem kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      De hidd el, nekem is kell vigyáznom, nem is veszek a csípőmre ilyen csíkost :-)

      Törlés
  3. Nagyon csinos vagy! Jól állnak a matrózos ruhák :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Kár hogy nincs több (még :-))

      Törlés
  4. Úúú, tök jó, és jól is áll :]

    VálaszTörlés