2012. július 9., hétfő

Szünet, Utcazene és outfit



Sziasztok!

Az elmúlt egy hétben kissé eltűntem, aminek csupa örömteli okai voltak: a jó idő, aminek köszönhetően a Balcsin töltöttük a munka utáni délutánjainkat, valamint az Utcazene fesztivál Veszprémben. Sajnos nem vagyok még olyan ügyes és gyakorlott bloggerina, hogy előre dolgoztam volna és időzített bejegyzésekkel örvendeztesselek titeket, emiatt volt némi szünet.

A Balcsiról azt hiszem nem kell különösen sokat mesélnem :-)
Sok blogon látom, hogy ide utaznak a lányok, és ilyenkor (is :-) ) nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy nekem ez nyáridőben akár minden nap/este megadatik, hogy leugrunk és pancsolunk amíg meg nem unjuk (vagy el nem kezdek fázni). Idén még nagyobb az örömöm, mert az Emberem is nagy örömét leli a strandolásban és így a korábbiaknál is több időt tölthettünk a Balatonon :-)

A másik nagy-nagy esemény Veszprémben az Utcazene fesztivál volt. Aki még nem vett részt rajta, ajánlom jövőre tervezze be, mert szerintem fantasztikus! Veszprém egy nyugodt, néha talán kissé unalmas kisváros az év kb 360 napján. Az Utcazene fesztivál alatt azonban hihetetlen változáson megy keresztül: máskor hat után már nem lehet embert látni a belvárosban, ilyenkor pedig még éjfélkor is máskor nem látott tömeg hömpölyög a város utcáin, bolyongva egyik koncertről a másikra.
Nagyon jó kis zenekarokat szoktak elhozni a szervezők, de a zenék mellett szerintem hatalmas élmény látni ilyenkor a feléledt Veszprémet - számomra talán ez még nagyobb élmény, mint a zene!


Készült néhány fotó, de ez inkább azoknak lehet érdekes ellentét, akik tudják, általában milyen kis üres a város:

Kowalsky meg a Vega koncert a Séd előtt

Péterfy Bori tombol a színpadon

És két kedvenc zene, aki még esetleg nem ismeri őket :-)


Intim Torna Illegál - Vágjál lyukat a kádba



Rubber Puppet - Kossuth utcán
(ez Veszprém modern "himnusza", mindig kicsit beleborzongok, amikor hallgatom :-)



És a végére egy kis utcazenés outfit, én így mentem utcazenére:




A lábam nem kicsit fájt, amikor a koncerteken ugrálás után éjjel hazagyalogoltunk, de nem lennék PAncsi, ha  lapos talpú cipőben/papucsban mentem volna ...


Ki volt közületek az Utcazenén, esetleg a Balcsin mostanában?

3 megjegyzés: