2012. július 19., csütörtök

Szövetfátyol maszkok



1-2 éve fedeztem fel ezeket a maszkokat a DM-ben: egyszeri arcápoló alkalmatosság, egy szövetfátyol maszk kis lyukakkal ápoló folyadékba áztatva. Használatuk roppant egyszerű: arctisztítás után feltesszük az arcunkra a maszkot, relaxálunk kb 20-30 percet, amíg bőrünk beszippantja az ápoló hatóanyagot. Jól hangzik ugye?
Ebben a bejegyzésben szeretném bemutatni a szövetfátyol maszkok használatát és összehasonlítani két szövetfátyol maszkot: a DM-ben kapható maszkokat és az Ebayről rendelhető Beauty Friends maszkokat.






Dr Chen patika Pure collagen maszk

Ezt a maszkot a képen látható csomagolásban a DM-ben tudjuk megvásárolni (kb 6-700 Ft-ért). Többféle maszk is kapható, én a kollagénes és az aloe verás változatát próbáltam, ezúttal a kollagénesről hoztam Nektek képeket. A csomagolás szerint a maszk súlya 30g.



Amit ígér: Az arcbőrre felhelyezve hozzájárul nőre szépségének megőrzéséhez. Segíti az elhalt hámsejtek eltávozását, és a bőrfelszín megtisztulását. Nedvességgel tölti fel a sejteket, és ezáltal az apró ráncok kisimulnak.  Egyedülálló, intenzív programja  regenerálja és puhává  varázsolja bőrét. Rendszeresen használva arcra természetesen ragyogóvá válik. A kollagén  a bőr felépítésében vesz részt.  A maszk használatával bőre feszessé, üdévé válik, valamint biztosítja a hidratáltságot. 
Felhasználás: Tisztítsuk meg alaposan bőrünket, majd töröljük szárazra, ezután a tasakból kivett maszkot simítsuk rá arcbőrünkre és hagyjuk rajta 20-30 percen keresztül. Levétele után arcunkat ne öblítsük le vízzel!

A tasakban bőséges mennyiségű, sűrű folyadékot találunk:


Olyannyira bőséges, hogy a maszk feltétele után is marad még a tasakban, ezt én rá szoktam még kenni a nyakamra, hogy oda is kerüljön a jótékony nedűből. 

A maszk maga az én kis fejemre elég nagy, ide-oda kell gyűrögetni a szövetfátylat, mert úgy tűnik jóval nagyobb méretű fejre készült:



Van egy olyan része is, amellyel a szemünket tudjuk lefedni, ezt én most nem használtam, de természetesen nem érdemes a szemet sem kihagyni! A bőséges hatóanyag beszívódásához bizony kell az idő, célszerű inkább fél órát számolni erre a mókára. A maszk használata után a bőröm pihe-puha és hidratált lesz - nincs szükség már krémezésre utána. Én általában hajmosás előtti este használom, mert kissé összemaszatolja a hajtöveket. Nagyon kedvelem ezt a maszkot, az egyetlen hátránya (számomra), hogy ezzel nem lehet túl sokat mászkálni, mert leesik a fejünkről, szigorúan ülni/feküdni kell a használata alatt - én pedig nehezen ülök el a fenekemen :-)


Beauty Friends kollagénes maszk

Az összehasonlítás másik szereplője egy koreai Beauty Friends maszk, szintén kollagén hatóanyaggal. Ezeket a maszkokat Ebayről rendeltem, kb 400Ft volt egy darab (ma már sajnos nem találtam ezt az ajánlatot). Ez a maszk 23g-os, tehát kevesebb, mint a fenti.




Mivel ez a termék Koreából érkezik, nem találunk rajta magyar nyelvű leírást. A cuki kínai jelek között azonban felfedezhető az angol nyelvű használati utasítás, tehát mégsem maradunk tanácstalanul :-)
Amit ígér: a vízzel oldható hatóanyagú maszk mélyen hidratálja a bőrt tömény növényi hatóanyagaival. Kollagént tartalmaz amely segít a bőrt puhává varázsolni, tisztít és hidratál. 
Használata: Tisztítsuk meg az arcunkat és töröljük át tonikkal. Helyezzük fel a maszkot 20-30 percre. Eltávolítás után ne mossuk le az arcunkat, hagyjuk, hogy a hatóanyagok felszívódjanak a bőrbe. A maszk különlegessége, hogy lehűtve vagy felmelegítve ajánlják a használatát.
A vicces az, hogy kínaiul egy elég hosszú szöveg látható a figyelmeztetések alatt, de ezt angolra már nem fordították le :-)

A folyadék mennyisége ebben a tasakban kevesebb, mint a másikban: a zacskóban nem marad anyag a maszk felvétele után, itt már bizony nem marad a nyakra ápoló pakolás.



A kinézetünk az alkalmazása során hasonlóan vicces:



Valószínűleg a kevesebb hatóanyag miatt ezt a maszkot kissé kevesebbnek érzem, mint a másikat, bár ezután sem kell éjszakai krémet használnom. A folyadék, amibe áztatták nem olyan sűrű mint a másiknál, és a maszk anyaga sem olyan pihe-puha, mint a másiknál.


Készítettem egy képet a kiterített maszkról:



Mindegyik maszk tetszik, ha a kettő közül kell választanom, akkor egyértelműen az elsőt, a DM-ben kapható maszkot preferálnám: több és sűrűbb benne az ápoló folyadék, a maszk anyaga is finomabb, jobban tetszik az érintése a bőrömnek.
A Koreából érkezett csomagomban azonban van még 2-3 maszk, így elhasználom őket :-)


Ismeritek ezeket a maszkokat? Használjátok, szeretitek őket?

9 megjegyzés:

  1. Ááá, ezek a maszkos fotók! :) Felcsigáztál, bár épp most papoltam a minimál arcápolásomról, ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viccesek, ugye?
      Nem lehet mindig csak szépen vigyorgós sminkes képek :-)
      A minimál arcápolásba 2-3 hetente egy ilyen maszk nekem beleférne.

      Törlés
    2. Ha beválik, én is rendszeresíteni fogom. Eddig azt sem tudtam, hogy ilyen van a világon:)

      Törlés
  2. még sosem próbáltam ilyen maszkot, de jól hangzik a dm-es :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is visszatérek azokhoz, ha elfogynak az Ebayesek

      Törlés
  3. Viccesek ezek az izék. :D Én a múltkor lehúzható maszkot akartam venni, mert azt olyan buli levakarni, de simát sikerült vennem a Müllerben. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lehúzós maszkokért én nem rajongok. Nem szeretem, ha rákerül a szemöldökömre-hajamra és húzza a hajszálakat leszedéskor.

      Törlés
  4. A bbkrem.hu-n rengeteg Beauty Friens maszk rendelhető, ott pontos leírás is van hozzájuk. És ha 5 darabot veszel egyszerre, darabja csak 295. (Oké, 20 ezer forint alatt bvan ezer forintos házhozszállítási díj, de gyűjtögetni kell a rendelést meg szövetkezni barátnőkkel! ;))

    Nekem a paradicsomos a kedvencem (vagyis a bőrömnek, annak ellenére, h amúgy nem az ajánlott zsíros típusba tartozik, hanem kevert, vízhiányos), de nagyon jó a Q10-es és az aloe verás is. És mindegyiket még én sem próbáltam. Az általad említett kollagénes egy barátnőm 65 körüli anyukájának a kedvence, épp tegnap jött meg a bbkrémes csomagunk, amiben 16 darabot rendeltünk belőle. Azt mondja, soha nem simította még ki ennyire a mély ráncait, szóval szerintem mindenképp az érettebb bőrre való.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót!
      Én a szoli miatt kicsit száraz bőrre vettem (tudom, tudom - leszokóban vagyok :-)
      de mint írtam, az anyaga és a hatóanyag miatt nekem jobban tetszik a DM-es, mint ezek. Úgyhogy egyelőre kétséges, hogy ha elfogynak, rendelek-e belőlük.

      Törlés