2012. július 25., szerda

Szivacsos-celluxos-csillámos manikűr



Ismét egy lakkozást hoztam Nektek, ez most jóval kreatívabb lett :-)
Ismét kedvet kaptam a francia lakkozáshoz, de a problémakör változatlan: szabad kézzel nem tudok szép mosolyvonalat húzni, a segéd-francia-csíkok most nem is igazán illenének a (túl) rövid körmeimhez, ráadásul túl vastag lakkréteget húzok, ami elnyúlik, amikor lehúzom a matricát...  Azt hiszem túl problémás vagyok ezen a téren :-)
Ezért aztán a celluxot és a mosogatószivacsot hívtam segítségül, az eredmény ilyen lett:



A művelet a következő volt:
  1. Alapozás az Essence Studio Nails Better than gel nails alapozólakkal
  2. Halvány rózsaszín lakkozás a teljes körömre (Orly French Manicure Bare Rose lakkal)
  3. Cellux felhelyez, szivacs megragad és a cellux mentén lakkozás fehérrel, a gyűrűs ujjra erősebb rózsaszínnel (Lovely Pure Beauty Nr5)
  4. Mivel a szivaccsal sikerült vékonyan lakkoznom, jöhetett a fedőlakk, ezúttal az Essence Space queenjével




Azt hiszem többször fogok a cellux és a mosogatószivacs kettőséhez nyúlni, így izgalmasabb lehet a lakkozás!

vakus, élénkebb színekkel


A használt termékek (a nevüket lásd fent)



Ti szoktatok szivacsot, celluxot használni a lakkozáshoz?

6 megjegyzés:

  1. De jó lett! A hétvégén én is szivacsoztam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre jobban tetszik nekem ez a szivacsozás.
      Mutattad a te lakkozásod? :-)

      Törlés
  2. ez nagyon szép lett, nekem tetszik :)

    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!!!feliratkoztam hozzád!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Üdv itt, remélem sok érdekeset találsz majd! :-)

      Törlés