2012. július 24., kedd

Rival de Loop Pure Skin gyümölcssavas bőrradír



Ma egy teszt-bejegyzést hoztam Nektek a Rival de Loop Pure Skin gyümölcssavas bőrradírról, amit még májusban vettem. A Smink és más blogon olvastam egy nagyon jó összefoglalót a bőrradírokról, amelynek hatására kíváncsi lettem erre a bőrradírra.





Amit ígér:
A Rival de Loop Pure Skin gyümölcssavas bőrradír speciálisan a vegyes és zsírosodó bőrre lett kifejlesztve, hogy aktiválja a megújulását és regenerálódását.

    A bőrradír szemcsék finoman eltávolítják az elhalt hámsejteket
    Édesgyökér kivonattal & panthenollal finomabbá és simábbá teszi a bőrt
    Nyugtatja a bőrt édesgyökér kivonatának és B5 vitamin tartalmának köszönhetően
    Hidratálja a bőrt és rugalmassá teszi
    Csökkenti a bőr további zsírosodását és hosszantartóan homályosít
    Tartósítószermentes és mindennapi hidratáló ápolásra alkalmas
Alkalmazása: 
1-2-szer hetente tisztítás után vékonyan oszlassa el arcbőrén, a szem környékét hagyja ki. Rövid ideig hagyja hatni és finoman dörgölje le majd tiszta vízzel öblítse le. Használata után mellőzze a hosszú napozást!

Összetevői:


Ahogy én látom:
Az apró (30ml) kis tubus gyümölcssavas bőrradírt tartalmaz, ami azt jelenti, hogy az elhalt hámsejteket nem szemcsés bőrradírral történő dörzsöléssel távolítjuk el, hanem felkenjük ezt a kis krémet, majd száradás után ledörzsöljük, ami hatékony ugyan, de nem olyan megterhelő, mint a szemcsés bőrradírozás. Ez bizony jól hangzik! 
A radír egy átlátszó zselés anyag, apró szemcsékkel, a szemcsék között akad néhány piros is. 




Az arcra kenve egy átlátszó réteg lesz, csupán a néhány piros szemcse látszik, de egyáltalán nem feltűnőek, így nem kapcsolatromboló a használata párunk ébrenlétekor :-)
Lehet én voltam ügyetlen és túl vastagon kentem, de a száradás nem tartott rövid ideig - legalább 20-30 percet várnom kellett, mire megszáradt és nekiállhattam a bőrradírozás aktív részének. Azaz nekiállhattam ledörzsölni a korábban felkent anyagot (ez kissé ellentmondásosnak tűnik :-)
Sajnos nekem a ledörzsölés nem ment túl könnyen: az anyag nagyon kitartó, nem lehet sec-perc alatt eltávolítani, sőt én kifejezetten sokáig kell dörzsöljem a bőröm, ami nem túl pozitív élmény számomra.
Használata után a bőröm hihetetlenül selymes. Pihe-puha bababőrt eredményez a használata, nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel!

Összességében tehát nagyon tetszik a bőröm állapota a bőrradír használata után. Sajnos azonban a használata nagyon macerás nekem: eddig ahhoz voltam szokva, hogy a megtisztított vizes bőrre felkenem a bőrradírt, dörzsölöm kicsit majd lemosom és kész is vagyok a bőrradírozással, a bőröm friss, üde és pihe-puha. Ennél a terméknél az eredmény ugyan ugyanaz, de nem 5 perc után érem ezt el, hanem min fél óra elteltével. Elsősorban azért próbáltam ki ezt a terméket, mert olyan bőrradírra vágytam, amellyel nem dörzsölöm túlzottan a képem, azonban a radír eltávolítása után eléggé kipirosodik a bőröm, és ennek nem örülök.
Tehát a végeredmény tetszik, a használat nekem túlságosan macerás - ezért a mindennapi (heti kétszeri) bőrápolási programba állandó szereplőként biztosan nem kerül be ez a termék. Arról még gondolkodom, hogy vendégszereplőként marad a fürdőszobában és néha-néha használni fogom ezt is.
Ahogy a csomagolásán is látható, a Rossmannban kapható ez a radír, ára 699 Ft.


Ismeritek ezt a terméket? Mi a véleményetek róla?
Ti milyen bőrradírt használtok?

7 megjegyzés:

  1. Szió!
    Figyi én úgy használtam, hogy nem vártam míg megszárad, felkentem és masszíroztam picit és jó volt úgy is. (vagyis én csak így hasznltam;)
    Kerestem mostanában a Rossmannbam, de nem találtam!!
    Remélem lehet kapni még!
    Puszi,
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is megpróbáltam úgy, hogy nem vártam meg a száradást, de úgysem volt túl könnyű az eltávolítása - akkor már egyszerűbb a sima radír.
      Én a hétvégén láttam a veszprémi Rossmannban, szóval ne add fel, lehet még kapni!

      Törlés
  2. Köszi az infót. :)
    Viki

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszett a post, köszönöm, hogy megemlítettél :-)
    A radírt nem kell az arcra szárítani, fölkened, hagyod kicsit (max 5 perc), aztán némi maszi-dörzsi, majd még vizesen is súrolhatod amíg mosod le (én szivacsot vagy kendőt használok, úgy hamar lejön minden cucc).

    Persze nem ártottál magadnak, hogy hagytad az arcodon, mert nem olyan erős az AHA+BHA tartalom, de érzékenyeket irritálhat.

    Az összefoglaló pontos linkje ez ( aki nem akar kutakodni nálam:-) ):
    http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/05/mechanikus-kemiai-vagy-biologiai.html

    Én is megvettem amúgy, még jó hogy nem ma írtam róla:-D..mert már nálam is érik a bejegyzés, de legalább hivatkozhatok rád is benne :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót, mindig tanul az ember!
      Ha nem kell arcra szárítani, sokkal jobban hangzik a használata - meg is próbálom újra este :-)

      Törlés
  4. Ilyen picike (30 ml-es) darabot is árulnak, ha igen mennyiért? :) Én csak nagyot láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bejegyzésben írt 699 Ft a kicsire vonatkozik - én nem is láttam nagyobb változatban abban a Rossmannban, ahol én szoktam vásárolni, de megnézem mégegyszer, ha legközelebb arra járok

      Törlés