2012. július 31., kedd

Outfit variációk rövid farmer nadrágra



Gyűjtöttem néhány összeálítást rövid farmernadrágra, nekem mindegyik nagyon tetszik! A képeken könnyen lehet variálni a kiegészítőkkel, és hihetetlen, hogy egy egyszerű farmernaci mennyi arcát lehet így felfedezni (jó móka  :-)


Nude/barna kiegészítőkkel








Korall színnel






Türkizzel





Sajnos nekem nincs ennyi kiegészítőm, de most teljesen bezsongtam, keresni fogok néhány hasonló színt (talán jó lesz még jövő nyárra is :-)
És talán új rövidnadrágot is, no meg egy egyszerű fehér inget :-D


Nektek melyik tetszik?
Szeretnétek még ilyen összeállításokat más témában?

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyo jó lett! Én is írok hason posztokat :) Tudnál csinálni egy ilyen postot más ruhadarbokkal id? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Természetesen, ha kíváncsiak vagytok rá, lesz még hasonló bejegyzés más ruhadarabokkal is!

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! Csípem az ízlésed, bármelyik szettet viselném!:) És lehetnek még ilyenek, örülnék alkalmi ruhás (esküvőre megyek a hónap végén és teljes a tanácstalanság) összeállításnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök hogy tetszik! :-)
      Hozok még csini ruhás bejegyzéseket is!

      Törlés
  3. A szetteket te csináltad?

    Nekem az első három tetszik leginkább. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, ezeket még nem én, az majd a következő lépcsőfok lesz. Ezek a képek a Pinterestről származnak.

      Törlés
  4. Mindegyik tetszik, úgyhogy egyezik az ízlésünk :) És igen, hozz ilyeneket máskor is, engem is érdekelne például amit Bellala kért; hátha ihletet tud meríteni ő is :)

    VálaszTörlés