2012. július 24., kedd

Napi manikűr Moyra pastel lakkokkal



Tombol a neon láz a körömfestésben. Nálam azonban nem igazán nyerők ezek a színek: másokon ugyan tetszenek, de magamon nem tudok elképzelni ilyen harsány színeket, ráadásul az irodában, ahol dolgozom, a főnököm sem díjazná őket túlzottan :-)  Hozzám jobban passzolnak a visszafogottabb színek, őket magabiztosabban tudom viselni.
Ezért nem meglepő, hogy amikor legutóbb fodrászkellékesnél jártam, nem hozott lázba a neon lakkok kupaca, viszont örömmel fedeztem fel a Pastel feliratú részleget, ugyanis a Moyra kiadott ilyen lakkokkal is előrukkolt - talán pont az olyan vevők kedvéért, mint én.



A fent látható 607 (világosabb rózsaszín) és 608-as számú (sötétebb rózsaszín) lakkokat vettem meg, sajnos arra nem emlékszem, milyen más színek voltak még.

A velük készült manikűr pedig:

természetes fényben

vakuval



A lakkok hozzák a szokásos Moyra minőséget, könnyen felvihetőek, szépen terülnek. Persze a világosabb babarózsaszínnel most is harcolni kell (miért csíkoz mindig a babarózsaszín?) de végül egész jó lett (kivéve a kisujjamon)
Nekem bejöttek nagyon ezek a lakkok! Szépek a színek, örülök, hogy kijött néhány pasztell lakk is. Nekem viszont nyitnom kellene más színek felé is, azt hiszem.


Ti melyikre szavaztok: neon vagy visszafogott?

8 megjegyzés:

  1. Szép színük van :) Van hasonló világos rózsaszínem, csak az nem Moyra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, nekem is :-)
      Talán nem kellene többet vennem ...

      Törlés
  2. Ha csak a kettő közül lehet, akkor legyen a pasztell; a neon nekem iszonyúan szembántó, mind ruházatban, mind körömlakkokban, úgyhogy remélem még idén ki is megy a divatból :)

    Szép színe van a lakkoknak és most hogy így belegondolok, nem is tudom, miért nincs nekem egyetlen Moyra lakkom se?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mostanában kaptam rájuk, szerintem nagyon jók :-)

      Törlés
  3. Tényleg nagyon szépek, és jól mutatnak együtt. Ez a gyűrűsujjas másságos lakkozás pedig nekem is kedvencem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetszik, hogy ezzel egyszerűen fel lehet dobni az egyszínű lakkozást is :-)

      Törlés
  4. Nekem nincs egy Moyra lakkom se, de ezeknek nagyon szép színe van. :)

    VálaszTörlés