2012. július 17., kedd

MUA Undressed paletta



Ahogy hétvégi bejegyzésemben már említettem, múlt héten megérkezett a vágyott Undressed paletta! Amióta csak hallottam róla, vágyakozva nézegettem a Naked palettát, de nem akartam annyi pénzt kiadni érte, mint amennyit kértek, így nagyon megörültem, amikor először hallottam, hogy az Undressed paletta igen jó minőségű másolata a híres "nagytestvérnek". Mivel az utóbbi időben bevásároltam már 88-as palettákból, sokáig vacilláltam, hogy megvegyem-e ezt, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve vasárnap megkérdeztem Krisztinát, a Makeup-sale-blog-kicsi oldal íróját, hogy van-e nála raktáron. Mivel bizony volt, gyorsan megrendeltem és csütörtökön már a kezemben is volt az új palettám :-)

Őszintén szólva, kissé nagyobb palettára számítottam (bár így jártam a 88-as palettával is, tán bennem van a hiba :-)   A paletta 7*14 cm nagy, a színek átmérője 2 cm. A dobozban 12 gyönyörű szín érkezett, amelyeknek a Naked palettával ellentétben nincs nevük, csupán számokat kaptak a paletta hátoldalán.


A képek a színekről (természetes fényben és vakuval):













A blog életében először megpróbáltam swatchokat is készíteni :-)
Ha kissé ügyetlen, kérlek nézzétek el nekem (szemhéjalapozót például elfelejtettem alá tenni, majd legközelebb :-))

A felső sor színei:
a 3-as és 5-ös matt szín nekem kissé gyengének tűnik alap nélkül, az élek elsatírozására viszont jók lesznek




Az alsó sor színei:
(itt már jobbak lettek a swatchok is, hiába, lassan belejövök :-)





Nektek hogy tetszik ez a paletta? Megvettétek / megvennétek?

12 megjegyzés:

  1. Remélem, Neked is annyira bejön majd, mint nekem :-)

    VálaszTörlés
  2. Hajaj.... minél több bejegyzést olvasok erről a palettáról, annál jobban vonz. Pedig annnyira nem az én színeim, de mégis, egyre nehezebb visszafognom magam és nem megrendelni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenkinek kell egy natúr paletta is :-)
      Persze nem akarlak rábeszélni

      Törlés
  3. Épp tegnap kaptam meg a palettát, csodaszééép. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és használható színek! :) Ha nem lenne csomó mono-m és palettám, akkor tuti megvenném:) .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irigylem, hogy Te ilyen tudatos vagy!
      Nekem sem kellene már új palettát vennem néhány évig, mert van bőven, de ez még kellett :-)

      Törlés
  5. Én is nemrég vettem két MUA palettát, mindkettő Starry Night az egyiket majd kisorsolom a blogon. :) Biztosan veszek majd még belőle mert nagyon jó minőségűek. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem ismertem a MUA palettákat, de ez tényleg jó minőségű!
      No majd ha elmúlik a paletta-vásárlás-stop (néhány év múlva :-) akkor biztosan választok majd közülük még

      Törlés
  6. Nekem nagyon tetszik, és abszolút nincs hétköznapi sminkekhez használható palettám, nagyon gondolkozok a beszerzésen. De tetszik a Heaven and earth is... namost ha mind a kettőt megveszem, a páromnak a maradék haja is égnek áll...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az szerepel még a képzeletbeli kívánságlistán!
      De így is annyi palettám van most, hogy ha egész nap sminkelnék, akkor is évekbe telne, hogy elhasználjam őket (vagy legalábbis nagy részét) így most megálljt parancsoltam magamnak.
      De nincs kizárva, hogy ősszel az enyém lesz :-)

      Törlés