2012. július 22., vasárnap

Mai piros manikűr



Mostanában nem nagyon voltak körmös bejegyzések a blogon, amelynek szomorú okai vannak: sajnos a körmöm gyorsan ledobja magáról a lakkokat, így kicsit elment a kedvem a lakkozástól és nem alkottam semmi említésre méltót :-(
No persze a korábban említett esküvőre nem mehettem kopasz körmökkel így használtam egy új piros lakkomat:



Korábban azért tetettem fel műkörmöket, mert a saját körmömön nem marad meg a körömlakk, 1-2 nap múlva elkezd lepattogni - ami elég elszomorító, ha az ember lánya nem kevés időt töltött a műve megalkotásával. Most kissé el vagyok keseredve, hogy megint ez van, gondolkodom, hogy mit csináljak (nem is olyan régen megvettem a japán manikűr készletet, így most egy darabig nem akarok műkörmözni, bízom benne, hogy segíteni fog; bár kicsit nehéz ez időszak most)

No de mint említettem, az esküvőre azért kilakkoztam a körmöm, ezúttal a lábam és a kezem körme ugyanolyan lett, ami rám nem kifejezetten jellemző. Ezúttal egy Miss Sporty lakkot használtam, a Clubbing Colors család 304-es számú lakkját (ez a szám szerepel a kupakon, az üveg alján 25-ös szám van)
Nem igazán szoktam Miss Sporty termékeket vásárolni, de ezúttal megtetszett ez a szín.
Ennek a lakknak elég széles ecsete van, ami nekem nem könnyítette meg a lakkozást, mert bár széles az ecset, nem túl hajlékony, elég merev. Rossz szokásomhoz híven ismét egy vastag rétegben lakkoztam (egyáltalán nem követendő példa, de ha este lakkozok, nálam előfordul) ami az egyik körmömön csíkos maradt :-(


Hogy ne legyen olyan unalmas, a gyűrűsujjamra került egy kis csillám (ezúttal nem akartam túlzásokba esni, ahogy szoktam, szerintem ezzel az alapszínnel már túlzás lett volna az összes körmömre a csillám)

Amiket használtam:


Miss Sporty Clubbing Colors Nr 304
Essence Special Effect Topper 11 Disco disco


Péntek este lakkoztam, és szombat délelőtt az egyik körmöm sarkáról egy pici részen már le is pattant a lakk  - ez eléggé elkeserített, de azóta szerencsére nem jött le máshol a lakk. Lehet hogy csak én dramatizálom túl ezt a lepattogás dolgot?


Nálatok milyen tartós egy lakkozás? 
Kérlek osszátok meg kommentben, ha jelentős javulást sikerült elérnetek ebben a témában!

7 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon szép lakk. Én szeretem a Miss Sportykat :D Nálam átlag 2 napot bír ki egy lakkozás, de nem ritka, hogy csak 1-et. nem bánom, mert sok lakkom van. A legújabb szerzeményem a Barry M lakk bírja akár 4 napig is, szóval az nagyon jó vásár volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lakkom nekem is sok van! :-)
      De akármennyire is szeretek lakkozni, mindennap nem lenne rá időm, sem kedvem sem - lepattogott lakkal viszont nem vagyok hajlandó kimenni az utcára, szerintem nagy igénytelenség, ha az ember lánya úgy megy el valahova, hogy több ujjáról is le van pattogva a lakk ...
      A Barry M lakkokat nem ismerem (mindjárt utánanézek :-)

      Törlés
    2. Na igen a pattogzást én sem szeretem. Mindig tudok egy gyors lakkozásra időt szakítani szerencsére. Képtelen vagyok anélkül lenni.
      Barry M lakkot a Make Up Plaza-tól rendeltünk. Sajnos elég magas a postaköltsége, de 3 lakkra osztódott. Itt írtam róla: http://tundevarga.blogspot.hu/2012/07/barry-m-nail-paint-dusky-mauve.html

      Törlés
  2. Nekem 3-4 napot minimum kibírnak a lakkozásaim; a legjobban eddig a Catrice Twist of lemon-ja teljesített; szombaton kentem fel és következő héten vasárnap csak azért szedtem le, mert már igen csak untam :) És csak minimális kopás, illetve inkább lenövés volt látható :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy tűnik én izgulom túl ezt a dolgot, megpróbálok türelmesebb lenni a körmeimmel :-)

    VálaszTörlés
  4. Nálam a Catrice és az Essence lakkok is viszonylag jól szoktak teljesíteni (4-5 nap), de most Miss Sporty lakkot kentem fel és már másnap elkezdett lepattogzani (pedig tök rövid a körmöm, így nem nagyon csapkodom oda sehova). Te egyébként ezektől a csillámlakkoktól nem szoktál a falra mászni, mikor le kell szedni? Én agyvérzést tudok kapni tőle, milyen nehezen lehet levakarni. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tervezem túl sok Miss Sporty lakk beszerzését ...

      Régebben én is előre féltem a csillámos lakkok lemosásától, de az Essence tégelyes lemosójával nagyon egyszerű az eltávolításuk!
      Itt írtam róla:
      http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2012/04/szabadulas-csillamoktol.html

      Törlés