2012. július 13., péntek

Ismét egy személyes (kérdőív)




Ezúttal Vikitől kaptam ezt a Proust-kérdőívet. Ő úgy látja, szívesen válaszolgatok kérdésekre, így íme, még egy kis személyes bejegyzés :-)


1. Mikor nevetett utoljára úgy igazán, teljes szívből?
Egy-két hete nevettünk nagyon valamin az Emberrel, valamelyikünk eleresztett egy nagyon poént. Szeretem a kapcsolatunkban, hogy sokat nevetünk együtt úgy igazán :-)


2. Mikor sírt utoljára?
Néhány hete filmnézés közben: mindig sírok a szomorú részeken, és a Warhorse című filmben voltak olyanok.


3. Min tud igazán felháborodni?
Amikor állatokat bántanak


4. Minek tud leginkább örülni?
Szeretek nagyon örülni: egy sikeres vizsgának, a szerelmem bókjainak, egy hozzám közel álló kisgyerek mosolyának ...


5. Mi az, ami a legjobban elkeseríti?
Az emberek azon hajlama, hogy gyenge, védtelen lényeket bántsanak


6. Mi a kedvenc színe?
A piros - régen nem mertem pirosat viselni, hogy ne hívjam fel magamra a figyelmet egy ilyen erős színnel. Azóta lett némi önbizalmam és nagyon megszerettem ezt a színt.


7. Mi a kedvenc étele?
Halászlé - imádom, jöhet akár szegedi, akár bajai, nyamm :-)


8. Mi a kedvenc itala?
Fekete ribizli tea


9. Ki a kedvenc zeneszerzője/zenésze/együttese?
Nem igazán vannak kedvenceim zenei téren, szinte mindenevő vagyok. Inkább olyanokat tudok megnevezni, akiket kifejezetten kedvelek: Queen, Michael Bublé, Blackmore's Night


10. Ki a kedvenc írója/költője?
Amikor még verseket mondtam, nagyon szerettem Robert Burns pikáns verseit szavalni :-)
Kedvenc íróm pedig egyértelműen Vavyan Fable, neki is inkább a régebbi könyvei - amióta elolvastam tőle a nagy kedvencet, a Sárkánykönnyet, falom a könyveit


11. Ki a kedvenc festője?
Nem értek a festészethez, nincs kedvenc festőm. Ha elém tesznek egy képet, általában csak annyit tudok nyilatkozni, hogy tetszik-e vagy sem. Viszont az öcsém nagyon ügyesen rajzol, fest - lehet kinevezem őt kedvencnek, rá büszke vagyok :-)


12. Melyik a kedvenc filmje?
Forrest Gump - még huszadszorra is sírok a végén, mintha először látnám


13. Mi az a hiba, amiért a leginkább elnéző tud lenni?
Az olyan apró-cseprő hibáért, ami nem okozott senkinek problémát - nem vagyok túl toleráns ...


14. Mi az a hiba, amit nem tud megbocsátani?
Ha megcsalnának ...


15. Kivel nem szeretne találkozni a szaunában?
Olyan idősödő úrral, aki csak a magamutogatás miatt megy a szaunába


16. Kivel békülne ki a legszívesebben?
Úgy tudom nem vagyok haragban senkivel, így nincs ilyen ember


17. Kik azok a történelmi szereplők, akiket csodál?
Azok a híres nők, akik önfeláldozásukkal, tetteikkel váltak "hősökké"


18. Kik azok a történelmi szereplők, akiket a leginkább megvet?
Nem történelmi szereplők ugyan, de azok a politikusok, akik csak a pénz miatt kezdenek politizálni


19. Kit vagy kiket tart hősnek a mindennapi életben?
A többgyerekes anyukákat akik a család mellett még tanulnak vagy karriert építenek


20. Melyek Ön szerint egy férfi legfontosabb tulajdonságai?
Őszinteség, hűség, humor


21. Melyek Ön szerint egy nő legfontosabb tulajdonságai?
Empátia, kedvesség, kitartás


22.. Mit tart Ön a legfontosabb erényének?
Hmm, azt hiszem ez volt a legnehezebb kérdés: talán a kedvességem és a segítőkészségem


23. Mit tart Ön a legnagyobb hiányosságának?
Türelmetlen, sokszor forrófejű vagyok


24. Mi az, amitől a legjobban fél?
A szeretteim elvesztésétől és a korai haláltól


25. Hol élne a legszívesebben?
Hosszabb távon itt, Magyarországon a saját házikónkban
Rövid időt szívesen eltöltenék angol nyelvterületen, ahol meleg van (Ausztrália, USA déli része)


26. Hogyan képzeli el a földi boldogságot?
Szerintem az a boldogság, amikor úgy érzed, hogy a legjobb helyen vagy, nem akarsz más lenni, mással vagy máshol


27. Történt-e az Ön életében igazi csoda?
A csoda olyan esemény, amelyet nem tartunk lehetségesnek vagy valószínűnek tapasztalataink és ismereteink fényében. (idézet Vikitől) - ebben az értelemben szinte csodának lehetett nevezni azt, amikor agykontrollal sikerült enyhítenem a haldokló nagypapám fájdalmait egy üveg víz segítségével -Bár az én felfogásomban ez nem csoda, a nagyszülőknek nem mertem elmondani, mi volt a palackban ...


28. Miben vagy kiben hisz Ön?
Hiszek a szeretet erejében, az agykontrollban, Isten létezésében

29. Milyen feliratot látna szívesen a sírkövén?
Nem akarok sírkövet, inkább hamvasszanak el és szórják szét a hamvaim valami szép helyen (egy repülőből a Balcsi vagy egy gyönyörűséges napraforgómező felett). Nem a felirat, hanem az emlékek számítanak - inkább azt szeretném, hogy sok boldog emléke legyen a hátrahagyottaknak rólam


30.Ha visszamehetne a múltban egy tetszőleges korra vagy napra, melyiket választaná?
Gyerekkoromban imádtam a Sissi filmeket, nem is tudom hányszor láttam a Romy Schneider féle verziót. Ha visszamehetnék a múltba, szeretném megnézni, milyen volt egy napja


31. Ha előre mehetne a jövőben egy napra, évre, évszázadra, melyiket választaná?
Kíváncsi lennék, milyen lesz az életem 5-10 év múlva


32. Mit kívánna magának egy jó tündértől?
Anyagi bőséget - a többit megoldom én :-)


33. Kinek a sorsára cserélné el az életét?
Senkiére, élvezem, hogy a saját életem élhetem és kíváncsi vagyok, hogy alakul később


+1
34. Kinek tenné fel ezeket a kérdéseket?
Mindenkinek! Akinek kedve van, töltse ki ezt a kérdőívet!

3 megjegyzés:

  1. Köszi a válaszokat.:D Nekem élmény volt kitölteni.Érdekes hogy sokan akarnak hamvasztást,de ha lehet ne akarja mindenki a balcsiba szóratni mégiscsak úgy szép ha kék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam még át teljesen a részleteket :-)
      De igazad van, akkor maradok a napraforgó mezőnél :-))

      Törlés
  2. A sárkánykönnyet én is bírtam. Mást még nem olvastam tőle. :)

    VálaszTörlés