2012. július 1., vasárnap

Hétvégém képekben



A statisztikák alapján úgy látom, érdekelnek Titeket ezek a képek a hétvégéimről, ezért ismét hoztam Nektek néhány képet, bízva abban, hogy érdekesnek találjátok :-)



Szombat reggel Jäger "kötéltáncolt"
Mindig féltjük, nehogy kiessen, de nem lehet lebeszélni az erkélykorláton sétálásról. Ha rákiáltunk, bosszúsan nyávog egyet (szerintem visszabeszél valami olyasmit, hogy "Jaj ne már", leugrik, majd 2 perc múlva ismét fent van)




A tapolcai reptéren jártunk - ahogy már egy személyesebb posztban meséltem, régebben vitorlázórepültem én is, és hosszú kihagyás után ismét ellátogattunk a reptérre. Gyönyörű sport, legalább utasként érdemes egyszer kipróbálni

még pihennek felszállás előtt

felszállni készül

távolban a Balaton

Tapolca fentről

reptér, ahonnan felszállt


Kirándultunk a Bakonyban

Pisztrángos tó Németbánya mellett



Ebéd után pedig virágot "rendezgettünk" az étteremnél :-)



A kedvenc virágom a napraforgó



Anyukám kutyája, Max

a kép csalóka, én vagyok rács mögött, nem ő

Pancsolnak a kiskacsák




Az egyik legjobb dolog Veszprémben, akár minden nap/délután/este mehetünk strandolni a Balcsira :-)
és megyünk is :-D




Nektek hogy telt a hétvégétek?

13 megjegyzés:

  1. az utolsó mondatod milyen igaz!:))
    a macsekod meg durván nyomja:d kis ballerina:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :-)) éljen a Balcsi ebben a nagy melegben (no meg télen, amikor befagy és lehet menni korizni :-)

      Törlés
  2. Nagyon mozgalmas hétvégéd volt. A virágrendezgetős nagyon aranyos. meg a kutyi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj, mert ezen a nyáron nem tudok szabadságra menni, így a hétvégéket kell "telepumpálnunk" mindenféle nyári élménnyel

      Törlés
    2. Nagyon jól is teszitek. Legalább lesz jó sok emlék :)

      Törlés
  3. Istenem, de cuki cica, meg kutya meg kacsák *________*
    Mennyi idős a cicus?:)

    VálaszTörlés
  4. Meliék is lementek Csopakra vasárnap.Mi persze nem mert a papa kijelentette túl meleg van és amúgy is sokan vannak.Úgyhogy maradtunk náluk és néztük Csilla hogy vizsgál egy katicát.Ja amúgy utólagosan is Boldog Névnapot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Valóban nincsenek kevesen Csopakon, de esténként, amikor már nem kell megfőni, akkor jobb - van elég hely a vízben fürdeni

      Törlés
  5. Ááá, amikor Veszprémben laktam, rengeteget járunk a Balcsira :) a kiskacsák édesek, a repcsi miatt meg irigyellek veszettül :) és díjat kaptál: http://bellalabeauty.blogspot.hu/2012/07/ismet-dijat-kaptam.html#more

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, épp most fedeztem fel az oldaladon :-)

      Törlés
  6. Szia!
    Kaptál tőlem egy díjacskát, mert nagyon szeretem a blogod:)
    http://tundevarga.blogspot.hu/2012/07/az-elso-dijam.html

    VálaszTörlés