2012. július 15., vasárnap

Hetem képekben



Hoztam néhány képet Nektek az elmúlt napokról. Sajnos sokszor elfelejtettem fotózni, így elsősorban állatos képek következnek :-)

Jäger megörvendeztetett minket egyik este egy sáskával (én örömömet egy hatalmas sikítással fejeztem ki, de ez cseppet sem zavarta) és elkezdett játszani vele a lakásban





Megérkezett :-)
(bejegyzés hamarosan)



Fő a kényelem :-D



Max kutyával bármit meg lehet csinálni



Neki így kényelmes ...



Fagyiii :-)



PaperCamera játszadozások






Nektek hogy telt a hetetek?

7 megjegyzés:

  1. Látom, Neked is meglett az Undressed, remélem, Te is szeretni fogod. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem bírtam magammal, gondoltam egyet vasárnap és megrendeltem :-) Nagyon szépek a színei!
      Most viszont szigorú vásárlás stop van, mert túl sok dolgot vásároltam az elmúlt hetekben ...

      Törlés
  2. Jajj, a kutyust elrabolnám, nagyon aranyos! :D És szép a paletta is, igazán kíváncsi tettél, úgyhogy várom a bejegyzést róla! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon cuki, ez a fajta olyan, mint egy kisgyerek, az kell neki, hogy állandóan vele foglalkozzanak :-)
      A palettával még ismerkedem, de mindenképpen lesz róla bejegyzés!

      Törlés
  3. hát behalok a macsektol meg a kutyitol:DDDDDDDDDd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet is tőlük, irtó jópofák :-))

      Törlés
  4. Hát ez a cicus hatalmas :]
    A kutyákkal annyira nem vagyok jóban, de azért ő is aranyos :]

    VálaszTörlés