2012. július 25., szerda

Gossip Girl: Serena White Party Dress



Rendhagyó bejegyzés következik! Az utóbbi napokban rákattantam a Gossip Girl, alias Pletykafészek című tinisorozatra. Nem is olyan rég olvastam egy blogon erről a sorozatról (mire nem jók a blogok :-) és gondoltam belenézek - bár elég éles váltás a Crminal Minds, Gyilkos elmék után :-)

No de a lényeg, most láttam a második évad első részét, amelyben egy olyan szép outfitet láttam (tud erre valaki egy szép magyar szót?), amelyet egy az egyben el tudnék képzelni esküvői ruhámként, ezért úgy döntöttem megosztom Veletek!



A ruha Oscar de la Renta-tól származik, így nézett ki a kifutón:



A viselője könnyed, légies és karcsú ebben a ruhában, szerintem gyönyörű!

A hozzá viselt feltűzött frizura:



Ahogy öregszem (brühühü) egyre inkább egyszerűbb ruhában gondolkodom, majd ha egyszer házasságra adom a fejem, és ez most nagyon tetszik! Most úgy érzem, ennyi pont elég lenne nekem :-)

Ha tetszik Nektek ez a frizura (nekem nagyon!), természetesen erről is van video kedvenc csatornánkon :





Nektek hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. Ez az outfit így, egy az egyben egyszerűen tökéletes! Én is el tudnám képzelni magamon, mert nagyon gyönyörű; a frizura, a ruha, a smink és az ékszerek egyszerűen remekül kiegészítik egymást :)

    Nem nézem a sorozatot, nem valószínű, hogy belebotlottam volna, úgyhogy köszi, hogy közzétetted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök! Épp emiatt vacilláltam, hogy lesz-e akinek újat mutatok, de így megérte :-)

      Törlés
  2. Tényleg gyönyörű az egész együtt, kíváncsi lennék, hogyan állna rajtad a Nagy Napon! :-) Lehet, hogy belevágok én is a sorozatba, most pont kifogytam, amúgy én is Criminal Minds-rajongó vagyok. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kíváncsi vagyok erre :-DD
      Ez egy könnyed tinisorozat, más, mint a CM, de pihentető (és nem öldökölnek benne folyamatosan, bár attól függetlenül kedvelem a CM-et és alig várom, hogy folytatódjon :-)

      Törlés
  3. Nekem is ez az egyik kedvence outfitem a sorozatból. :)

    http://moonangelstroeies.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Ez valóban gyönyörű ruha, és a frizura is nagyon tetszik! Ráadásul végre tudom, hogy holhagytam abba a sorozatot. :D Arra emlékszem, hogy az évadzárót megnéztem, de a második évadot még nem kezdtem el. :D Amúgy a Criminal Minds nálam is hatalmas kedvenc. Sőt, az az abszolút favorit nálam. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, akkor Neked még sok újdonság van Gossip Girl téren :-)
      Azt hiszem nekem is a Criminal Minds-al kezdődött a sorozatok követése, úgyhogy nálam is mondható ez az abszolút kedvencnek (hű le is maradtam az utóbbi pár részről, el kell kezdenem bepótolni :-)

      Törlés