2012. július 22., vasárnap

Esküvőn voltunk



Tegnap délután esküvőre voltunk hivatalosak. Szeretem az ilyen vidám eseményeket: csini ruhák, szép haj, smink - melyik nő tud ennek ellenállni? :-) Na jó, biztos vannak néhányan, de én szeretek kiöltözni - úgy gondolom, sokkal jobb, ha egy eseményre túlöltözök, mint alul. No persze ezzel most nem volt így: egy csini kis nyári ruhában mentem, semmi kedvem nem volt kosztümöt húzni egy jó barát szép napján.0
Így mivel régen volt már outfit bejegyzés, hoztam néhány glóriafejes képet Nektek!





A ruha a Vögerle-ből származik, a cipő pedig a Humanicból. 


Ez a ruha nálam Az esküvői ruha - már régóta megvan, de eddig csak esküvőkre vettem fel: egy másik barát esküvőjére, az unokatestvérem esküvőjére és most. 

Ha egy számomra fontos eseményre megyek, szívesen beugrom előtte a fodrászhoz, hogy göndörítse be a szögegyenességhez igencsak ragaszkodó fürtjeimet. Azt hiszem nem vagyok túl modern, hogy mindig göndörítettem őket, ma már talán nem annyira divatos a hajcsavaró - de én imádom, amikor legalább egy rövid időre göndör/hullámos lesz a hajam. Most időhiány miatt nagyobb csavarókra került a hajam, így nagyobb loknik lettek, de volt már igazi oroszlánhajam is :-)


A sminket nem sikerült lefotóznom: ahogy a fenti képen is látszik, a színek nem lettek az igaziak, az arcom nem volt ilyen világos. Egyébként (a változatosság kedvéért) egy natúrabb sminket készítettem, amit Takács Nóra Hogyan legyek jó nő sorozatában láttam itt  (bár ő menyasszonyoknak ajánlotta, én meg ugye nem voltam az, annyira megtetszett, hogy megcsináltam)
Mostanában nagyon szenvedek a smink-fotózásokkal, soha nem sikerült úgy fotózni, hogy a használt színek valóban látsszanak a képeken :-(


A végén pedig egy vicces kép a fotós barátunkról a menet közben:




Ti szerettek kiöltözni egy-egy eseményre?
Hogy telik a hétvégétek?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon csini voltál! Én is imádok kiöltözni és a hajcsavarókat is! Meg is hoztad a kedvem a csavaráshoz, úgyis rég használtam már a csavaróimat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Wow, Te be tudod csavarni saját magadnak a hajad?
      Tegnap miközben ültem a mobil búra alatt és égette a forró levegő a fülem, én is arra gondoltam, hogy milyen jó lenne, ha én is meg tudná ezt csinálni magam...

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini az a ruha, tetszik. Tipp- ha tükörben fotózod magad kapcsold ki a vakut, mert a vaki fényvisszaverődése miatt a kép kb felét nem lehet látni ;)

    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a segítséget!
      Sajnos az előszobánkban nem sok természetes fény van, így vaku nélkül túl sötét lenne a kép, de próbálkozom, hátha sikerül összehozni normálisabb képet :-)

      Törlés
  4. nagyon jó lett,szép voltál:)

    VálaszTörlés