2012. július 16., hétfő

Elfogytak #4



Ismét hoztam Nektek egy bejegyzést az elhasznált kozmetikai termékeimről. Lássuk, mik fogytak el júliusban





Balea krémes arcradír aloe verával
Már nagyon régóta használom ezt a szemcsés arcradírt, nagyon megszerettem. Általában meg lehet engem győzni, ha egy termék hatóanyagai között az aloe vera szerepel. Amit kifejezetten szerettem ebben az arcradírban, hogy szemcsés, alapos dörzsölés után felfrissítette a bőröm, még ha kicsit ki is pirult, én nem bántam. A használata után mindig friss, üde volt az arcbőröm. Viszont az utóbbi időben elgondolkodtam, hogy jó-e ez a nagy dörzsölés az arcomnak, és elbizonytalanodtam ...
Újravenném: sokszor újravásároltam, de most szeretnék újat kipróbálni (Thündérke hatására a Himalaya Herbals arcradírja lesz az utód) emiatt kicsit szüneteltetem a használatát

Gliss Kur Folyékony selyem hajbalzsam
Nagyon szerettem ezt a hajbalzsamot, selymessé (néha talán túlságosan is selymessé) tettem a hajam, és remek illata van. Törékeny és fénytelen hajra ajánlják, szerintem tényleg jó termék! Viszont most váltottam más balzsamra (rossz szokásomhoz híven nem akkor, amikor ez elfogyott) így alig vártam, hogy kifogyjon a doboz aljáról a maradék
Újravenném: többször újravásároltam ezt is, de amióta a Serical hajpakolásokat használom, már nem

Jessa Intimlemosó
Kamilla kivonattal és tejsavval, alkohol szappan és színezőanyag nélkül. Évek óta ezt használom, nekem nagyon bevált!
Újravenném: igen

Skin-So-Soft krémtusfürdő selyemkivonattal
Mint már többször említettem, elsősorban a vendégek miatt tartok itthon tusfürdőt, de kíváncsiságból ezt most én is kipróbáltam és a végét elhasználtam. Nos, nem győzött meg arról, hogy tusfürdő állandó használatára kellene átszoknom a szappan helyett. Az illata nagyon fincsi volt, azonban én nem szeretem a nyálkás érzést a bőrömön és kissé szárította a bőröm, így kellett ezután is a testápoló nekem. 
Újravenném: nem

Skin-So-Soft szaténfényű bőrpuhító testápoló olaj
Ez a termék hatalmas csalódás volt, nem is tudom miért próbálkoztam vele ... Már nagyon régóta ücsörgött a fürdőszobában, gondoltam talán nyáron elég lesz majd ez is, de nem így lett. Zuhany után hiába fújtam be vele bőségesen a bőröm, semmit nem hidratált. Azt hiszem sokat elmond, ha elárulom, hogy sokszori próbálkozás után a maradék a lefolyóban végezte ...
Újravenném: nagyon nem

Dove Hydro nourishment testápoló
Magamtól nem igazán vásárolok Dove termékeket, valami miatt idegenkedem tőlük, ezt kaptam valakitől, és gondoltam elhasználom. Könnyű testápolónak írják, ami azt jelenti, hogy a kissé szárazabb bőrnek ez sajnos kevés. Általában kétszer kentem be a bőröm vele, akkor volt megfelelő a hidratáltság - így viszont nem túl gazdaságos. Nekem tehát nem jött be.
Újravenném: nem

Avon Little Red Dress szempillaspirál
Több kedvences bejegyzésben szerepelt ez a spirál. Nagyon szerettem, vékony szilikonos keféje szépen hosszította a szempilláimat. Azt hiszem szezonális termék volt, emiatt nem tudom újravenni, de figyelek rá, hogy a hasonló felépítésű keféket válasszam: ha jól emlékszem, a SuperFull spirálnak ilyen a keféje.
Újravenném: igen, de azt hiszem ez nem lehetséges


Ti mit fogyasztottatok el mostanában?

5 megjegyzés:

  1. Még van a katalógusban a Red Dress spirál, kifutó termékként. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezek szerint kissé elnéztem ezt a dolgot :-)

      Törlés
  2. Szép termés!
    Hú olyan Gliss Kur rózsaszín spray változatban van nekem, gyorsan előrébb is veszem a polcon mert már nem sok van benne és én is hanyagolom mert közben kipróbáltam mást :)

    VálaszTörlés
  3. Most akciós a rossmannban az arcradír ! 999 Ft.- :) én holnap megyek venni még egyet :D . Az Avon Skin so soft termékek nekem se jöttek be :S nem is próbálkozok már velük:( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csudába, múlt héten vettem meg :-S
      No sebaj, annyi baj legyen

      Törlés