2012. július 12., csütörtök

Egy kis személyes: TAG



Belle oldalán találtam ezt a TAG-et, gondoltam kitöltöm,ilyen még úgysem volt a blogon :-)


1. Kiről lettél elnevezve?
Ez volt anyukám kedvenc lányneve, ezért kaptam ezt a nevet. A dolog érdekessége, hogy anyukám és a húga keresztnevei együtt alkotják az én nevem :-)

2. Mikor sírtál utoljára?
Néhány hete a filmnézés közben: mindig sírok a szomorú részeken, és a Warhorse című filmben voltak olyanok.

3. Vannak gyerekeid?
Nincsenek :D de szeretnék kettőt-hármat később.

4. Ha egy másik ember lehetnél, barátkoznál önmagaddal?
Azt hiszem igen, bár viszonylag nehezen barátkozom, így nem lenne könnyű dolgom magammal

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Nem, egyáltalán nem.

6. Bungee-jumpingolnál?
Igen, minden ilyesmit szívesen kipróbálok :-)

7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Nem szeretem a gabonapelyhet, inkább a csokigolyókat, de azt is ritkán eszem.

8. Mi az első dolog, amit megnézel/feltűnik másokon?
Az arc, majd az öltözék és a kisugárzása - tehát ami szembejön velem.

9. Milyen színű a szemed?
Kék, de én sokszor látom szürkének

10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Gyerekkoromban imádtam a horror filmeket, ma már nem nézek olyasmit. A thrillereket viszont ma is szeretem, ha egy romantikus film és egy thriller között kell választanom, az utóbbit választom, de szeretem a romantikus filmeket is.

11. Kedvenc illatok?
Enyhe virágillatok, rózsa, gyöngyvirág.

12. Nyár vagy tél?
Nyáron a nyarat imádom, télen a telet (és várom a nyarat) de legjobban az évszakok körforgását szeretem, mert csak így tudjuk igazán értékelni a többit.

13. Számítógép vagy televízió?
A TV előtt ülve számítógépezem :-)

14.
Mi volt a legtávolabbi hely, ahová eljutottál?
Belgium, Oostende - Északi tenger

15. Van-e különleges képességed?
Azt hiszem nincs - bár a szemem elég jó, egész messziről le tudom olvasni az autók rendszámát (bár ez talán mégsem különleges képesség)

16. Hol születtél?
Veszprémben

17. Milyen hobbiaid vannak?
Decoupage, vitorlázórepülés, torna, bicikli, blogolás

18. Van háziállatod?
Igen, Jäger a vörös-fehér házimacska, a blog gyakori szereplője

19. Kedvenc film?
Forrest Gump

20. Van testvéred?
Igen, egy öcsém van

21. Mi leszel, ha nagy leszel?
Már nagy vagyok és közgazdász lettem :-) 
A munkámat a párom szokta nagyon egyszerűen leírni: számolok :-)


Ha van kedvetek, kommentben vagy a blogotokon válaszoljátok meg Ti is a kérdéseket!

7 megjegyzés:

  1. Ha nagy leszek én is közgazdász leszek :D Amúgy én is nyáron a nyarat télen meg a telet szeretem :) és egy jó thriller bármikor jöhet. :)

    VálaszTörlés
  2. Nálam is találsz kérdéseke azokra is válaszolhatsz.:D

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy te is kitöltötted!:)

    VálaszTörlés
  4. A Forest Gump-ot én is imádom. :)

    VálaszTörlés