2012. július 15., vasárnap

Ecsetkészlet Ebayről



Megérkezett az Ebayről rendelt kis ecsetkészletem, ezt szeretném most bemutatni Nektek!




Gyakorlatilag csak a blog írása előtt nemsokkal kezdtem el ecseteket használni: még tapasztalatlan "koromban" fogalmam sem volt arról, hogy a szemhéjpúderekhez csomagolt szivacsos applikátorokon kívül mással is fel lehet vinni a színt a szemre. Amikor elkezdtem blogokat olvasgatni, akkor ismertem fel, hogy a szemsminkeléshez akár ecseteket is használhatunk. A próbálkozásokhoz, ismerkedésekhez a drogériákban kapható ecseteket kezdtem használni, amikkel egész jól elboldogulok, de szerettem volna néhány új (nem túl drága) ecsetet is kipróbálni. Ehhez keresgéltem egy kisebb, akár utazásokra is magammal vihető ecsetkészletet az Ebayen, és ezt találtam:

Forrás
A készlet 4 db duplafejű, vagyis gyakorlatilag 8 ecsetkéből áll, amelyek egy kis cipzáras tokban kaptak helyet. A tok bezárva kb 5*15 cm, az ecsetek kb 12,5 cm hosszúak. 



Az ecsetkészlet tartalma:
(mivel nem vagyok túl profi a megnevezésekben, az ecseteket nevét inkább nem fordítanám le :-)

1) Touch Up Brush – a festék felvitelére szolgáló ecset
2) Thin-Tipped Eyeliner Brush- tus felvitelére való elvileg, nos az én ügyetlen kezemnek ehhez valószínűleg túl vastag lesz, így inkább szemhéjpúdert viszek majd fel vele
3) Smudger- szivacsos henger az éles vonalak elmaszatolására
4) Dome Eye Shadow Brush – csúcsos végű (a többihez képest viszonylag vastag) ecset, ez volt az egyik, amit leginkább vártam, füstös szemfestéshez lesz ideális
5) Concealer Brush – korrektor felviteléhez, szerencsére korrektorra nincs túl szükségem a szemem körül, így inkább a finom vonalak megalkotásához fogom használni
6) Precision Eye Liner Brush – egyenesen vágott ecset, szerintem nem lesz túl könnyű használnom, mert a 2-essel ellentétben ez viszont már túl nagy (vagy én vagyok túl problémás, de majd próbálkozom :-)
7) Angled Brow Brush –a szemöldök megigazítására szolgáló ecset, sajnos több szála kihullott már...
8) Angled Eye Shadow Brush – puha, tömött ferde ecset a szemfesték felvitelére, erre is nagyon kíváncsi vagyok


Néhány általam készített kép a készletről:




Miután kivettem a legnagyobb ecsetet a bújtatóból, már nem is merem visszatenni, mert félek, hogy összekócolná a szálait a művelet.


a kedvenc :-)






Az utolsó ecsetek szőre eléggé műanyagnak tűnik nekem, a többi selymesebb, természetesebb szőr.

Ettől az eladótól rendeltem a készletet 10$-ért, nekem nagyon tetszik, még nem próbáltam őket ugyan, csak megsimogattam, de jónak tűnnek, alig várom, hogy befoghassam őket :-)



Ti milyen ecseteket használtok sminkeléshez?

2 megjegyzés:

  1. Szimpatikusnak tűnnek, csak a kétvégűség miatt kicsit nehéz lesz őket mosni, majd várnod kell, amíg az egyik végük megszárad, mielőtt a másikat kimosod, nehogy elengedje a ragasztó.

    VálaszTörlés