2012. július 9., hétfő

Díjakat kaptam! :-)



Pontosabban ugyanazt a díjat kaptam meg négy kedves bloggerinától is:


Nagyon szépen köszönöm Lányok, igazán meghatott, hogy ennyien érdemesnek találtátok az én kis blogom erre :-)



A díjjal természetesen "szabályok" is járnak:
- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni
- Nincs visszaadás/visszajelölés

Mivel a szünet miatt egész későn reagáltam le ezt a díjat, és már kb minden kedvenc blogom megkapta ezt a díjat, én már nem adnám tovább. Természetesen a kérdéseket megválaszoltam, nagy móka volt :-D
Így ez most egy igen személyes bejegyzés lesz

Nos, a 11 dolog rólam:
  • Tinikoromban mozis voltam: néhány tinitársammal együtt (egy felnőtt felügyelete mellett) üzemeltettünk egy kis mozit a falunkban - én pénztáros, jegyszedő és takarító voltam, az öcsém vetítette a filmeket...
  • Félek a lépcsőn lefelé - de csak lefelé, természetesen egy esés miatt
  • Imádok sütit sütni - a legnagyobb elismerést eddig egy barátnőmtől kaptam, aki azt mondta, amikor rám gondol, máris megindul a nyálelválasztása :-)
  • Tinikoromban annyira szerettem volna szemüveget, hogy csaltam a szemvizsgálaton, csak hogy felírja az orvos (sasszemem van egyébként)
  • Szerepeltem már újság címlapján: egyszer lefotóztak, amint a Balcsi partján üldögélek télen - nem kicsit lepődtem meg, amikor másnap megláttam magam a Veszprémi Napló címlapján
  • Tinikoromban versmondó versenyeken szerepeltem
  • Amennyire rettegtem tőlük gyerekkoromban, most annyira szeretem a viharokat - nagy viharimádók és vadászok vagyunk az Emberrel
  • Kedvenc csokim a Milka Chocolate dessert, pedig általában nem szeretem a Milkát, nekem túl édes
  • Régebben egy családi vállalkozásban nemzetközi ifjúsági fesztiválokon tevékenykedtem műsorvezetőként - hamar megtanultam a rögtönzés művészetét a színpadon :-)
  • Az előbbihez kapcsolódik egy másik vicces tény: egyszer úgy tolmácsoltam a színpadon oroszról magyarra, hogy nem is tudok oroszul :-)  
  • Imádom a bundás kenyeret - volt, hogy egy hónapig minden nap azt reggeliztem (el tudnék képzelni egy olyan lánykérést, hogy a párom saját kezűleg süt nekem és abba rejti a gyűrűt :-)

Bellala 11 kérdése:
1. Ha egy lakatlan szigetre 3 dolgot vihetnél magaddal, mik lennének azok? - Hatalmas csomagokkal és sok felesleges cuccal utazom, nem tudom elképzelni, hogy csak 3 dolgot vigyek magammal (talán 3 konténert :-)
2. Mivel frissíted fel magad ebben a melegben? - Babatörlőkendőt hordok magammal, azt használom frissítésre
3. Ha kapnál 100.000ft-ot, amit elköthetsz sminkcuccokra, akkor drogériás, vagy high end termékeket vennél? - Sok cuccom van a drogériákból, szóval egyértelműen high end termékeket próbálnék
3. Mész valahová nyaralni az idén? - Próbaidőn vagyok a nyáron az új munkahelyemen, így kimondott nyaralás nem lesz - viszont minden hétvégém a Balcsin töltöm, szerintem ez is nagyszerű nyaralás :-)
4. Van háziállatod? - Igen, egy vörös ördög cicám, Jäger
5. Mi a véleményed a peplum őrületről? - Ciki vagy sem, de utána kellett néznem, mi is ez. Tetszik, de én nem hordanák ilyet, szerintem túl széles ehhez a csípőm
6. Szerinted lehet valaki csinos kevés pénzből is? - Igen, egyértelműen!
7. Milyen könyvet olvastál utoljára? - Most olvasom Vavyen Fable Csontfuvola könyvét
8. Reggelente mi az első dolog, amit csinálsz? - Megetetem a macskát, mást nem is tudnék tőle :-)
9. Volt már, hogy nem volt kedved kiöltözni, és magadra kaptad az első ruhát, amit kivettél a szekrényből? - Nem; ha elő is fordulna ilyesmi, tudom, hogy egész nap/este rosszul érezném a bőrömben magam emiatt
10. Ha szerveznék egy bloggertalit strandolással-kajálással,eljönnél? -  Attól függ mikor van, de igen, lehet!
11. Mennyire vált a blogolás az életed részévé? - Mint az előző bejegyzés is mutatja, még nem eléggé :-S


Vattacukor Virág kérdései:
1. Mi a keresztneved? - Annamária
2. Van jogsid? - Igen, már több mint 10 éve
3. Sportolsz valamit? - Itthoni torna, biciklizés, néha futás, most pedig Speed Fitnesselek
4. Mennyit töltesz egy nap internetezéssel? - Változó, 1-2-3 órát (most nyáron kevesebbet)
5. Van valamilyen függőséged - az interneten kívül :) ? - Azt hiszem nincs
6. Valóra vált már a legnagyobb álmod? - Sok álmom van, néhány valóra vált, de a nagyok még hátra vannak
7. A hideg vagy a meleg színeket kedveled inkább? - Meleg
8. Szeretsz táncolni? - Igen nagyon, nagy bánatom, hogy az Ember viszont nem
9. Szoknya vagy nadrág párti vagy? - Szoknya
10. Kiskorodban mi szerettél volna lenni ha nagy leszel? - Tanárnéni, apáca (:-D), majd állatorvos - ez tartott legtovább
11. Van példaképed? - Több is van: sportban Rubint Réka és Péntek Enikő, anyukaságban egy kedves barátnőm, Szilvi ...


Zitu kérdései:
1. Mi volt eddigi életed legmeghatározóbb pillanata? - Nem is tudom, nem voltak olyan meghatározó pillanatok, folyamatosan alakult az életem. Talán egy 7 éves kapcsolat utáni szakítás volt kiemelkedő, ami nagyon megváltoztatta az életem akkor
2. Szerelem vagy barátság? - Szerelem már van, barátság lehet még :-)
3. Melyik országban élnél szívesen? - Hosszú távon itt, rövid ideig Ausztrália, vagy USA - angol nyelvű környezet legyen és meleg :-)
4. Sárga vagy görögdinnye? - Görögdinnye, a sárgát nem szeretem
5. Gyerekkorodban melyik együttesért,énekesért/nőért rajongtál? - Bonanza Banzai
6. Melyik hazai celebtől áll fel a szőr a hátadon? - Győzike
7. Ebben a kánikulában sminkelsz? - Ha dolgozni megyek, akkor igen, mert ott van szerencsére légkondi, így nincs melegem (hazaindulás után leolvad a smink, de akkor már nem zavar) Strandra viszont smink nélkül megyek
8. Mi volt a kedvenc tantárgyad a suliban? - történelem
9. Ki a kedvenc külföldi bloggered? - Még nem alakult ki kedvencem a külföldiek közül, néhányat olvasok, de nem tudnám megmondani, ki a kedvencem
10. Mit szeretnél ebben a pillanatban a legjobban? - Hogy ismét hétvége legyen, meleg és menjünk strandolni; pl a múlt hétvégét újra :-)
11. Álmaid nyaralása hogy zajlana? - Egy önálló kis szigeten kettesben az Emberrel, néhány napig, mert aztán nem tudnánk ülni a fenekünkön és mehetnékünk támadna, akkor pedig bebarangolnánk néhány hangulatos francia kisvárost


Tünci kérdései:
1. Melyik a kedvenc éttermed? - Nincs olyan, jobb szeretem, amikor a baráti társaság összeül valamelyikünknél, pizzát rendelünk és együtt múlatjuk az időt
2. Kivel beszéltél legutóbb? - Az Emberrel :-)
3. Mi az a 3 hely, ahova mindenképp el akarsz jutni? - Párizs, New York, London
4. Sziklás tengerpart vagy homokos? - homokos, fő a kényelem
5. Milyen szenvedélyed van? - most épp a blogolás, de általában nincsenek gúzsba kötő szenvedélyeim :-)
6. Mennyi időt töltesz reggelente a fürdőszobában? - hajjaj, mindent egybevetve kb fél órát egy egyszerűbb napon
7. Ha egy napot a kedvenc hírességeddel töltenél mit kérdeznél tőle és ki lenne ő? -George Clooney lenne, de nem tudom mit kérdeznék :-)
8. Melyik a kedvenc filmed? - Forrest Gump
9. Melyik az a zene, amit kisebb korodban szerettél? - Bonanza Banzai zenéi
10. Mik számodra a legfontosabbak egy másik emberben? - az őszinteség, a humor és az, hogy megtaláljuk a közös hangot
11. Mit hallgatsz most? - Intim Torna Illegál Vágjál lyukat a kádba

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt olvasgatni a válaszaid :D Vágjál lyukat a kádba-t szeretem :D
    Amúgy véltem felfedezni hasonló dolgokat :D

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem, jó kis muzsika :-)
    Örülök, hogy találtál hasonlóságot :-)

    VálaszTörlés
  3. Jó kis bejegyzés, most kicsit olyan, mintha személyesen is ismernélek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez azért elég sok információ egy kupacon :-)

      Törlés