2012. július 18., szerda

10-es pirosító swatchok



Korábban itt írtam arról, hogy megérkezett a 10-es pirosító palettám. Akkor kértétek, hogy készítsek róla swatchokat - tegnap pedig úgy belejöttem a swatch készítésbe, hogy nekiveselkedtem ennek is, nem is tudom eddig miért ódzkodtam ennyire a swatch-készítéstől. 







Lássuk tehát a swatchokat, ezúttal az alapot sem felejtettem el feltenni
(alapnak Avon Magix kasmír puhaságú alapozót használtam Creamy Natural színben)

A felső sor:
(természetes fényben majd vakuval)



Kedvencem az első szín, amely egy gyönyörű fényes barackos-rózsaszínes árnyalat: engem az ikonikus Nars Orgasm pirosítóra emlékeztet (bár bevallom, élőben nem láttam, csak képeken). A legkevesebbet valószínűleg a 4. színt fogom használni, ez a narancs szín nekem nagyon erős, nem igazán tudom elképzelni magam. 
Bár nem vagyok túl jó a színek megnevezésében, megpróbálom leírni őket:
A 2. szín egy mattabb barackos-barna szín, szerintem ez az én barna bőrömön nem annyira fog látszani. A 3-as számú is nagy kedvenc - fényes rózsaszín, biztosan sokszor fogom ezt is használni. Az 5. pedig egy barnás-bronzos árnyalat - nyáron ezt is sokat fogom használni, nem is veszek idén már több bronzosítót :-)


Az alsó sor:



Az alsó sorból a kedvencem a 2. szín: fényes barackos-barnás szín kis aranyos fénnyel , gyönyörűséges. A legkevesebbet szintén a 4. színt fogom használni, nekem ez az erős matt rózsaszín már sok.
Az első szín egy matt babarózsaszín, kicsit erősebb mint a felső sor rózsaszínje, de még a számomra használható tartományon belül van. A 3. szín egy matt barnás-rózsaszín, az utolsó pedig egy barnás-barackos árnyalat, világosabb, mint a ketteske és nem is annyira fényes.

Nekem nagyon tetszenek a színek, biztosan sokat fogom használni ezt a palettát és nem is veszek jódarabig új pirosítót.


Nektek hogy tetszik? Megvennétek?

6 megjegyzés:

  1. Még ne szavazd le az erőseket, ha óvatosan bánsz velük, azok is szépek lehet, a Sleek erősebb színeihez először én sem mertem hozzáérni sem, de kiderült, hogy igenis jól mutathatnak azok is.
    Lásd: http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/05/sydney-paletta-utolso-smink-pavatoll.html
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/05/inspiracios-smink-katy-perry-hot-and.html

    Ráadásul akkor még nagyon fehér voltam, szóval csak légy óvatos, és akkor az erősebb színek is biztos jól fognak állni. Nagyon várom őket sminkben is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, tényleg meg lehet ezt oldani szépen is :-)
      Kissé bizonytalan vagyok még ebben a pirosító témában, de úgy látom, mint minden, ez is csak gyakorlás kérdése.

      Alkotgatom a sminkeket, de a fényképezés nehezen megy... Sajnos a képek sosem adják vissza szépen a színeket, ezért hozok ritkán sminkes képeket
      (gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás PAncsi! :-)

      Törlés
  2. Azért az ujjaddal felvéve és egy finom ecsettel egészen máshogy fest ám a dolog, szóval ne félj az erős színektől annyira. ;)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem én, csak még kissé gyakorlatlan vagyok úgy tűnik :-)

      Törlés
  3. Szerintem tök szépek a színek. Kész sminken biztos jól mutatnak, azt is olvastam, hogy keverhető belőlük más szín is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszenek! :-)
      Biztosan keverhetőek, de ott még nem tartok, hogy kevergessem őket... Majd később :-)

      Törlés