2012. július 10., kedd

10-es pirosító érkezett



Megérkezett a kívánságlistám egy újabb darabja, ismét Kínából, mégpedig a 10-es pirosító paletta.

vakuval




Az utolsó Ebayes rendelésem körüli fiaskóról itt írtam. Ott sajnos a paletta nem teljesen olyan lett, mint amit vártam, bár azóta is örömmel használom. Ezúttal a 10-es pirosító paletta érkezett meg, ami teljesen olyan lett, mint vártam. Készítettem sok-sok képet a paletta színeiről, szerintem gyönyörűek, alig várom, hogy mielőbb kipróbálhassam az összeset (vagy majdnem mindet)

Minden részről készíttettem képet természetes fényben és vakuval is, íme:

természetes fényben












Egyelőre még csak az egyik színt próbáltam ma reggel, az nagyon szép volt, így már most érzem, hogy nagyon kedvencem lesz ez a paletta!
Ettől az eladótól vettem a palettát, Top-Rated Seller, vásároltam tőle korábban is és meg voltam vele elégedve bátran ajánlom bárkinek (most már csak azt nem tudom, hogy a Warm palettát miért nem tőle rendeltem meg ...)


Ti ismeritek ezt a palettát?

3 megjegyzés:

  1. Szépek a színek, néztem már én is ezt a palettát, de nem voltam beenne biztos hogy mennyire pigmentáltak. Swatchokat szeretnék. ^^

    VálaszTörlés
  2. swatchokat én is, én is! Már magam is kinéztem őt, és a korrektor palettát, de még nem rendeltem meg őket, nem voltak olyan égetőek, most az ecsetkészletem jött meg épp :D

    VálaszTörlés
  3. Rendben, megpróbálom összeszedni magam és swatchokat alkotni :)
    A korrektor palettát én is nézegettem, de szerencsére nincs szükségem rá, az Essence 3 színét sem igazán kell használnom
    Ecsetkéim nekem is érkeztek, írok majd róluk is!

    VálaszTörlés