2012. június 1., péntek

Wishlist update



Újragondoltam a kívánságlistám, gondoltam megmutatom Nektek, hogy miket is szeretnék nyáron-idén megkaparintani





88 warm paletta


Teljesen beleszerettem a 88 metal mania palettába, amióta megvettem. Bár még tartozom Nektek a swatchokkal (nemsokára!), el kell mondjam, hogy nagyon-nagyon tetszik, imádom azt a szín kavalkádot, amellyel ebben a palettában találkoztam. Úgy vettem észre, hogy teljesen más a színek állaga, mint a 28-as natúr palettáé (lehet ez csak nekem újdonság), így úgy döntöttem, hogy megrendelem E-bayről a 88 warm palettát is. Gyönyörűek a színei, kell nekem ő is :-)


Pirosító paletta


Ez a paletta már az előző kívánságlistán is fent volt, azóta nem nagyon vásároltam pirosítókat, inkább bronzosítót. Ezt is az E-bayről fogom majd megrendelni. 


P Shine japán manikűr szett


Amióta elkezdtem lenöveszteni a műkörmeim, némelyik körmöm igencsak ramaty állapotban van. Emlékeim szerint nem volt ez másképp a műköröm feltétele előtt sem: pont emiatt választottam a "könnyebb megoldást", hisz töredezett, gyenge körmeimen a lakk sem maradt meg sokáig (néha még egy napig sem). Most viszont olyannyira meguntam a műkörmöket, hogy inkább próbálok minden tőlem telhetőt megtenni a körmök erősítéséért. Több blogon is olvastam elismerő szavakat erről a japán manikűr készletről, ezért úgy döntöttem, hogy lehetőleg még a nyáron beszerzek én is egy készletet. Nagyon szeretnék hosszabb és egészséges körmöket!


Sleek Oh-So-Special paletta


Egyelőre marad a kívánságlistámon ez a paletta, mert úgy érzem, mindenképpen szeretnék majd egy ikonikus Sleek palettát én is, de most beelőzte a 88 warm paletta. Emiatt nyáron még biztosan nem fogom megvásárolni, majd csak később, ha addig nem nyerem meg egy nyereményjátékon :-)


Sigma Cleansing Tool


Ez a kis készülék most az utolsó helyre szorult. Kissé elbizonytalanodtam, hogy szükségem van-e erre egyáltalán, hiszen nincs túl nagy problémám az arcbőrömmel. Persze az elbizonytalanodásban segített a Lolly blogján olvasott vélemények erről a termékről. Egyelőre nem veszem ki a listából, viszont nagy valószínűséggel csak a Black Friday ingyenes szállítás alkalmával fogom megrendelni, ha megrendelem.


Nektek mik szerepelnek a kívánságlistátokon?

4 megjegyzés:

  1. A japán manikűr nagyon szupi találmány,mi használtuk a szalonban is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi leszek a hatására (megvettem tegnapelőtt :-)

      Törlés
  2. Tudnál eladót linkelni a metal mania palettához?Köszi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen! Tőle vettem:
      http://myworld.ebay.com/priceelf/?_trksid=p4340.l2559

      Törlés