2012. június 14., csütörtök

Újabb ruhazsákmány



Nem szokásom egyszerre sok "göncöt" összevásárolni, de a korábbi bevásárlás mellett tervben volt még egy körút a Tescoban, amit ma ejtettem meg és gyorsan meg is mutatom, hogy miket vettem :-)



Szeretem a Tescoban kapható F&F márkát, néha egész jó darabokat ki lehet fogni, szerencsére nem mind Tesco-gazdaságos minőségű :-)
Nyári ruhákat nézegettem, és belebotlottam a fürdőruha akcióba, aminek hála nem tudtam ellenállni néhány alapdarabnak. A képeken szereplő fürdőrucik mindegyike 1.390 Ft helyett 970 Ft-ba került. Külön lehet megvásárolni a fürdőruha alsó és felső részét, így könnyebb összeválogatni az alakunkra megfelelő darabokat.

A következő fürdőrucikat vettem:

Egyszerű fekete háromszög bikini



Fekete alapon fehér pöttyös háromszög bikini



Fekete-fehér csíkos egyenes felsőrész
Ilyenem még sohasem volt, így gondoltam kipróbálom. Az alsó része nem tetszett, az én széles csípőmre nem jó a vízszintes csíkos minta, így a fekete alsóval fogom hordani



Egyszerű pánt nélküli ruha
Az anyaga kicsit vékony, de egyszerűen nem tudtam ellenállni ennek a mintának (3.400 Ft)



Barna flip-flop papucs
Ilyet se nagyon hordtam eddig :-) Ahogy említettem, nem szeretem a sarok nélküli szandikat, papucsokat is nagyon ritkán hordok, de ez annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, valamikor el kell kezdeni :-)
(1.790 Ft)


5 megjegyzés:

  1. Hű, jó dolgokat választottál! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Díjat kaptál a blogomon! :-)
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/06/dijjal-kapcsolatos-igeretem.html

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszi, alig várom, hogy felvehessem őket :-)

      Törlés