2012. június 8., péntek

Új ruhák



Az utóbbi hetekben nem nagyon vásároltam új ruhákat, most viszont úgy éreztem, kell már néhány új nyári darab. Ezért múlt héten és a héten vásároltam néhány új nyári ruhát, ebben a bejegyzésben ezeket mutatnám meg Nektek -főleg hogy nem is volt még ilyen bejegyzés a blogon.




Kezdem a múlt heti szerzeményekkel, amelyet Székesfehérváron kaparintottam meg:

Ezt egy Shiva nevű üzletben vásároltam 1.495 Ft-ért: nem tudom eldönteni, hogy ruha-e vagy hosszított felső, de a mintája nagyon bejött



Erre a kék nyári ruhára egy turkálóban találtam rá, szintén 1.500 Ft volt; nyáresti partikra szánom, egy szép türkiz sminkkel



New Yorkerben talált szerzemények:

Ez a rózsaszín csíkos fehér ruha egy Fishbone darab. Van már egy hasonló ruhám kék-fehérben piros megkötővel, amit nagyon szeretek, ezért amikor megláttam ezt, úgy döntöttem, kell belőle még egy (5.990 Ft)



Vettem két pánt nélküli felsőt is (1.490 Ft / db), mivel mostanában nagyon szeretem ezt az egyszerű fazont is. A tengerész mintás dolgok iránti vonzalmamnak köszönhetően piros-fehér és kék-fehér csíkosak:



 Lehet visszamegyek még más színekért is :-)


C&A-ból egy ruha jött velem:


Ennek eredeti ára 4.590 Ft volt, de volt egy -25%-os kuponom, így csak 3.440 Ft-ot kellett perkálni érte.


Végül pedig egy új szandi a Humanicból:


Azt hiszem utolsó darab lehet, mert le volt árazva 4.990 Ft-ra, így bár nem voltam teljesen biztos abban, hogy kell nekem, nem mertem otthagyni, mert később tuti nem lett volna már meg. Meg is lepődtem, hogy az utolsó darabok között még találtam 37-es méretes cipőt, ami egyáltalán nem jellemző.


Ti mit vettetek mostanában?

5 megjegyzés:

  1. a new yorkeres dolgok tetszenek a legjobban:) jöhetnek majd az outfitek velük!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jönnek-jönnek :-)
      Már felkészítettem az Embert, hogy fotóznia kell, lehetőleg minél többet

      Törlés
  2. Nagyon tetszik mind, főleg a pánt nélküli felsők :)

    VálaszTörlés
  3. nekem is a pánt nélküli folsők tetszenek, jó kis dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
  4. A csíkos fehér ruha a kedvencem :$és a magassarkú <3

    VálaszTörlés