2012. június 29., péntek

Új ruha öreg testvére



A blog indításakor nem gondoltam volna (és őszintén szólva nem is terveztem), hogy ennyi outfit bejegyzés kerül a blogra. Most mégis úgy belejöttem, hogy nagyon szívesen fotózgatom magam reggelente, munkába indulás előtt, hogy beszámolhassak egy-egy szívesen hordott ruházatomról. Már többször említettem, hogy van egy szerintem tengerészes stílusú ruhám, amely hasonlít az egyik új ruhámhoz, ezúttal azt szeretném megmutatni Nektek.





Ez a ruha fekete-fehér csíkos egy piros övecskével, ami engem hajókötélre emlékeztet, ezért is érzem tengerészes stílusúnak ezt is. Egyszerű kis ruha ez is: pánt nélküli, mell alatt elvágott A vonalú. Aki esetleg nem látta volna, itt egy kép a "húgáról" :-)


Végül pedig egy (piros szemű) mosoly Nektek, csak hogy ne hiányozzon most sem :-)



Remélem tetszett, szép hétvégét kívánok mindannyiótoknak!

2 megjegyzés: