2012. június 28., csütörtök

Tengerészes outfit



Nagyon népszerűek mostanában a tengerész stílusú ruhák, és bizony én is nagyon szeretem őket már évek óta. No persze ezt a stílust meg tudjuk valósítani a megjelenésünkben úgyis, hogy eszerint válogatjuk össze a ruháinkat, ahogy én is tettem ma. Amióta megvan ez a pánt nélküli felső, nagyon szeretem a piros nadrágommal párosítani:



Számomra a fehér-piros-kék csíkos párosítás tökéletes megvalósítása a tengerész stílusú megjelenésnek, ezért is kerestem több ilyen felsőt mostanában.

ezt csak a cica miatt :-)
A sminket most nem fotóztam, mert egy natúr sminket készítettem az új palettámmal és olyan szép natúr lett, hogy szerintem semmi nem látszana :-) Így csak az összhatást mutatom meg - remélem Nektek is ilyen mosolygósan indult a napotok!



És végül egy ráadás kép, szintén a cica miatt: megtetszett neki a vaku villogása a tükrön és el akarta kapni :-)




Felső: New Yorker; Nadrág: Philip Russel; Ing: C&A; Nyaklánc: Ebay (itt jobban látszik a vasmacska medál)


Ti szeretitek a tengerész stílusú ruhákat?

9 megjegyzés:

  1. Szuper összeállítás! A cicus meg zabálnivaló :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Imádom én is, bár egy ördögfajzat!

      Törlés
  2. Nagyon csinos voltál ma is. :) Piros nadrág szerelmes vagyok, meg tengerész stílus is. Vasmacska medál nekem is kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Vizsga jól sikerült?
      Én általában inkább semleges színű nadrágot/szoknyát hordok és a felsők színét variálom, de ez nagyon megtetszett :-)
      Vasmacskát találsz Ebayen, van gyűrű is belőle!

      Törlés
    2. Hát a vizsga majd a hétvégén kiderül. Nem érzem rossznak, de hát ki tudja :D

      Törlés
  3. Nagyon csinos voltál! Nekem egy pánt nélküli, térdig érő ruhám van tengerész stílusban, és úgy összességében is sok csíkosat hordok divattól függetlenül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van olyasmim, megmutatom majd valamikor :-)
      Nekem nincs túl sok csíkosom, de idén vettem néhány új darabot.

      Törlés