2012. június 2., szombat

Tegnap esti smink és outfit



Tegnap este búcsúbuliba mentem:  után új munkahelyem lesz hétfőtől, és csaptunk egy laza estét a volt kollégákkal. A sminkemhez az új metal mania palettát használtam (nagy a szerelem) és egy egyszerű kis fekete ruhát vettem elő a szekrényből.





A nap folyamán kozmetikushoz is eljutottam, havonta egyszer befestetem a szempilláimat és a szemöldökömet, ezért sötétebb a szemöldököm a korábbi képekhez képest (talán kicsit túl sötétnek is érzem most, de gyorsan kopik)
Nagyon tetszett az új palettával készült szemsminkem, de sajnos a képeken sokkal natúrabbnak tűnik a végeredmény, mint amilyen valójában volt (bár lehet én nem vagyok még mindig elég bátor a sötétebb színek használatában?). Mivel nem vagyok túl ügyes fotós (még), rá kell jönnöm, hogy tudom visszaadni az igazi színeket. (Jó lenne megtudni, hogy az ügyes bloggerek ezt hogy oldják meg, mert olyan szép sminkképeket látok, de ha nem tükörből figyelem, a fél fejem lemarad a képekről :-)  )




Ezúttal a celluxot is bevetettem, hogy ne egy nagy paca legyen a szemem szélén, és úgy érzem, remekül bevált ez a kis trükk!



Amiket használtam:



És a ruhám:


Természetesen pont olyankor süt be a nap az ablakon, amikor nem akar lecsúszni a redőny :-)


9 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos voltál :) és a nyakláncod is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a szett és a smink is. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, nem tudok felriatkozni, mert nem jelenik meg normálisan az a része az oldalsávnak. Help. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, hogy jelezted! Egyelőre sajnos nem tudom megoldani a problémát, de kérlek ez ne szegje kedved :-)
      Amint megoldódik a dolog, írok Neked e-mailt!

      Törlés
  4. No és persze köszi a kedves szavakat mindenkinek :-))

    VálaszTörlés
  5. Csini voltál, illetve nyilván most is az vagy... :P
    Nekem is van ilyen nyakláncom, de már ezer éve nem is hordtam, itt lesz az ideje újra elővenni :]

    VálaszTörlés