2012. június 27., szerda

Rózsaszín átmenetes manikűr



Szegény Emberem már kezd kiakadni, hogy mostanában ilyen gyakran lakkozom a körmeim. A gyakoriság látszik a bejegyzéseken is, hisz az elmúlt egy héten volt több körmös bejegyzés is - annak ellenére, hogy most a japán manikűr után két napig nem is lakkoztam. Nos tehát a lényeg, hogy ismét alkottam egy olyan manikűrt, amit megmutatnék Nektek:



Ezúttal ismét a jó öreg szivacshoz nyúltam és két rózsaszín lakkot használtam, a következőket:


Essence BTGN alapozó lakk
Rose Nail Nr 010
Lovely Pure Beauty Nr 5
Essence Colour&Go Space Queen

Nagyon tetszik ez a szivacsos technika, nem kell hozzá kézügyesség viszont látványos alkotásokat lehet produkálni. Természetesen még szebb lehet az eredmény, ha több színt is használunk a lakkozáshoz, nekem ehhez most nem volt időm-türelmem.




No és hogy meg ne sértődjön, még egy kép a művelet főszereplőjéről :-))




Ti használtatok már szivacsot a lakkozáshoz?

18 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Az Essence sima fehér, vagy gyöngyházas az is? Amúgy még nem szivacsoztam, ezt a technikát csak decoupage-nál alkalmaztam eddig. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, ennyire csalóka a kép?
      Kiegészítettem a körömlakkok nevével a bejegyzést - ez az Essence Space Queenje, fedőlakként használtam.

      Én pont a decoupage-nál nem használtam még szivacsot, ott inkább a száraz ecsetes technikát használom, de lehet kipróbálom majd ezt is :-)

      Törlés
    2. Áhááá, értem! Azt hittem, hogy fehér volt az alap, és arra jött a két rózsaszín, mert nagyon szép átmenetes lett, nem semmi, hogy két lakkal ennyire jól sikerült! Amúgy kinagyítva már látom a Space Queen lényegét is, gyönyörűséges. :-)

      Törlés
    3. Az alap csak az alapozólakk volt.
      A Space Queen hatalmas kedvenc nálam, tényleg gyönyörűséges :-))

      Törlés
    4. Hát igen. Elfogadnám én is, de most amúgy is hosszú a kívánságlistám, különösen, mióta láttam az NYC új trendkiadását. Mind tökéletesen eltalált, ütős szín....
      http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/nyc-color-rush-limited-edition-summer.html

      Törlés
    5. Hmm, igen láttam én is ezeket a szépségeket.
      Nem is merek Rossmannba menni egy darabig :-)
      Kicsit kezdem sajnálni a lakkjaimat, mert kezd tényleg sok lenni, aminek folyománya, hogy ritkán használom őket szegénykéket (kivéve a csillámos fedőlakkokat)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett. Na ha egyszer nem tanulás közben szánok 10 percet a körmeimre, kipróbálom végre a szivacsozást is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon gyorsan lehet dolgozni ezzel a technikával, 10 perc alatt kész vagy!
      Sőőt, pihenésnek sem utolsó a kreativitás, segít az elmének :-)

      Törlés
    2. Én tuti elpepecselnék vele. Deeee holnap vége, estére már túlleszek ezen a féléven, és akkor már az is mindegy lesz, hogyan sikerült... :)

      Törlés
    3. Nos, akkor egy kalappal holnapra!
      Aztán jöhet a megérdemelt pihenés és szépészkedés :-)

      Törlés
    4. Köszi. Mindent beleadok, aztán sok-sok pihi lesz :D

      Törlés
  3. Nagyon szép lett:$ hétvégén én is lakkozok végre:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Hajrá,alkotásra fel!
      (Nálam nyáron a hétvégi lakkozás kizárt, egyszerűen nem érek rá :-)

      Törlés
  4. gyönyörű!!! azt áruld már el légyszi, hogy neked nem látszódik a szivacs helye? vagy csak a képeken nem látszik? remélem tudod mire gondolok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Lakkfüggő, hogy látszik-e a szivacs nyoma, vagy sem. Bár nekem épp az tetszik, ha nyomot hagy :-)
      Úgy vettem észre, hogy a régebbi, sűrűbb lakkal jobban látszik a szivacs nyoma, mint a friss, még híg lakkoknál (ezek még viszonylag újak)
      A fedőlakkok egyébként remekül takarják a szivacs nyomát, ha zavar - főleg a csillámosak :-)

      Törlés
  5. Hú, ez nagyon tetszik. Nekem általában a fedőlakk felkerüléséig csúnya a szivacsnyom, utána már nem olyan vészes, de í csillámok azért biztosan még jobban elfedik a nyomokat :]

    VálaszTörlés