2012. június 1., péntek

Pelyheske franciával



Amióta elkezdtem lenöveszteni a műkörmeim, azóta nem volt francia lakkozású a körmöm, holott a műkörmökre mindig csak azt kértem. Ennek oka rendkívül egyszerű: szabad kézzel nem tudok francia körömvégeket festeni, és a sablonos megoldás sem nyerte el a tetszésem, mert vagy beleragadt a sablon ragacsa a körömlakkba, vagy elhúzta a fehér lakkot - nem nekem találták ki. Amikor azonban megláttam Aninál a szivacsos francia manikűrt, eltökéltem, hogy én is kipróbálom. Hát ilyen lett:



Az alapozás és a rózsaszín lakk felkenése után megvártam, míg teljesen megszáradnak a rétegek, majd a konyhából megragadtam egy még nem használt mosogatószivacsot. Egy régi fehér lakkot felkentem egy kis fóliára, hogy ne igya be a lakkot, majd abba tunkoltam a szivacs szélét és szivaccsal vittem fel a fehér színt a körmök szélére, így nem lett olyan éles a vonala. Sajnos nem sikerült minden körömre ugyanolyan vastagságú fehéret applikálni, tán majd legközelebb. Befejezésképp az Essence pelyheskéjével koronáztam meg a manikűrt.




A használt termékek:


Essence Studio Nails Better than gel nails alapozó lakk
Rose Nail körömlakk nr 010
Sissi körömlakk nr 02 (fehér)
Essence Special effect topper Night in Vegas


Hogy tetszik Nektek? Szeretitek a francia lakkozást?

3 megjegyzés: