2012. június 4., hétfő

Orly In a Snap lakkszárító



Úgy döntöttem szentelek egy külön bejegyzést a kedvenc lakkszárító lakkomnak, az Orly In a Snap-nek.




Egy barátnőm által ismerkedtem meg vele (vagy inkább Vele), és azóta mindig használom, amikor lakkozom a körmöm. A szaga sajnos nagyon zavarja a drága Emberem, gyakorlatilag ki lehet kergetni Őt ezzel a világból. Ez azt jelenti, hogy erős oldószer szaga van az anyagnak, cserébe viszont tényleg gyorsan szárít!

Sajnos én nem vagyok túl ügyes lakkozó: nem igazán sikerül vékony rétegeket kennem a körömlakkokból, még az újakból sem. Emiatt sokat szenvedek a lakkok száradási idejével: nem tudok órákig semmit sem csinálni, és nem szeretem, ha a napi teendőimet a lakk száradási idejéhez kell igazítanom.
Emellett mindig eszembe jut a Pasi kedvenc poénja, ami a témához kapcsolódik:



A fentiek miatt tehát nagyon megörültem, amikor hallottam erről a gyorsszárító lakkról, ami nagyon sokat segít rajtam. A lakkozás végén ezt használom fedőlakként, és gyorsan megszárítja az alatta lévő sok-sok  (2-3-4) lakkréteget. Természetesen nem azonnal szárít, néhány percet várni kell ezzel is, de ezidő alatt lehet kicsit netezni, blogolni, ami nem veszélyezteti a friss manikűr épségét. Nemrég kipróbáltam, hogy milyen a hatás ha  az Essence fedőlakkját (top sealer) használom, amelyet a körömnyomda miatt vásároltam: nos nem volt túl tartós a manikűröm, mikor másnap reggel belenyúlás és párna mintával a körmeimben ébredtem. Magamnak ezzel bizonyítottam, hogy szükségem van erre a lakkra, hiszen ugyanúgy jártam el mint amikor az Orly fedőlakkot használtam, de sajnos sok helyen sérült a körömlakkom.

Ez a lakk két kiszerelésben kapható, 9 és 18ml-es üvegcsében. Épp a hétvégén vásároltam egy újabb üvegcsét, ezért volt alkalmam megnézni Nektek mindkét kiszerelés árát: a 9 ml 1.400 Ft, a 18 ml lakk 2.600 Ft. Tudom, sajnos nem olcsó, de egész sokáig kitart, és emellett lehet olcsóbb színes lakkokat használni, hisz azokat is tartósabbá teszi. Én a 9 ml-es kiszerelést szoktam megvásárolni, mivel a körömlakk legvége mindig besűrűsödik, így nem kell sokat kidobni.


Ismeritek ezt a lakkot? Milyen praktikát alkalmaztok a száradás gyorsítására?

2 megjegyzés:

  1. Így speciel körömlakk száradást lakkról még nem hallottam, de anno én vettem olyan sprayt, aminek ugyanezt a funkciót kell(ene) ellátnia. Ilyen kis pumpás cucc és néhányszor használtam; a körömlakkot tényleg szárította, de iszonyúan zsíros, olajos érzést hagyott a kezemen a körmeim mentén száradás után :/

    Azt én se szeretem, ha magatehetetlen vagyok a lakkozás miatt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van olyan spray-m nekem is, de ritkán használom. Engem speciel nem zavar az olajos érzés, mert legalább ápolja a köröm körüli bőrt :-)

      Törlés