2012. június 2., szombat

Májusi kedvencek



Az előző havi kedvenceket kihagytam, mert nem tudtam kiemelni kedvenc termékeket a sok közül, mivel próbálgattam a szerzeményeimet. Ezúttal azonban egyértelműen el tudom mondani néhány dologról, hogy ezekért rajongtam májusban :-)




Az új arcápoló termékek jelenleg tesztelés alatt állnak, az Avon Planet Spa thaiföldi lótuszvirágos pórustisztító arcmaszkról viszont már írtam itt, nagy kedvenc, heti egy-két alkalommal reggelente használom.

A sminktermékek közül már több kedvencet is tudok mutatni :-)

Úgy emlékszem kifutó termékként vettem a Catrice Colour & Stay Lip Gloss szájfényt Strike a Pose színben. Ez az első és eddig egyetlen Catrice szájfényem, nagyon szeretem, kényelmes használni az applikátorát, és használat közben az ajkaimat is ápolja. Valószínűleg veszek majd még Catrice szájfényt, de mivel inkább a rózsaszín szájfényeket használom, megpróbálok reális maradni és nem venni egy 25. darabot.

Az Essence Make-up to match alapozóját a megjelenése után nemsokkal vásároltam, nekem a 30-as medium szín van meg. Őszintén szólva nem szerettem alapozót használni, mert az eddig próbáltakat maszkszerűnek éreztem. Szerencsére az arcbőröm miatt nincs is szükségem különösebben alapozóra, de valamire szükségem volt, hogy tartósabbá tegyem a pirosítót/bronzosítót az orcámon, és ezt tökéletesnek érzem erre a feladatra. Szépen egybeolvad az arcbőrömmel, nem is érzem, hogy fent van az arcomon, a pirosító viszont még délután is látszik az arcomon.

A cuki kis Hello Kitty mini kabukiról is írtam már itt. Előtte az Essence pirosító ecsetét használtam, de ez sokkal puhább, tömöttebb, jobban tetszik a végeredmény, ha ezzel viszem fel a pirosítót, szebben el tudom dolgozni az arcomon. 

A 88-as metal mania paletta ugyan május második felében érkezett meg (képek róla itt), de azóta teljesen beleszerelmesedtem. Tervezek több sminket megvalósítani és bemutatni vele, csak kisebb problémáim akadtak fotózással, de mindenképpen megmutatom "akció közben" Nektek a színeit!

Az Avon bronzosító gyöngyeit nemrég vásároltam újra, mivel az évekkel ezelőtt gyöngyökről kissé lekoptak a színek. Úgy látom, hogy a mostani katalógusban megújult kissé a csomagolás, de gondolom a belbecs ugyanaz lehet. A nyár, napsütés és napcsókolta arcbőr beköszöntével gyakrabban használom ezeket a kis gyöngyöket, mint a pirosítókat.

Sajnos már a végét járja a szintén Avonos Little Red Dress szempillaspirál amely szintén trendkiadás volt. Elsősorban a keféjét szeretem nagyon, és  a tartósságával sem volt semmi problémám. Mivel felhalmoztam néhány szemspirált, először azokat használom el, utána viszont szeretném kipróbálni az Essence kínálatában található hasonló kialakítású spirálját.


Nektek mik voltak a kedvenceitek májusban?

7 megjegyzés:

  1. Olyan kabukit én is akarok. :D Meg egy hasonló palettát. Én most 3000ft környékén láttam egy 120est e-bayen. Még utána kell néznem hogy milyen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb 4-5$-ért kapható, szerintem nagyon megéri!
      Paletták közül én most a 88-as warm paletta után vágyakozom, szerintem nemsokára meg is rendelem

      Törlés
  2. Nagyon jó kis kedvenceid vannak, és is megírtam a kedvenceimet :)

    VálaszTörlés
  3. Én most licitálok egy licitálós oldalon a kitty kabukira, most olvastam a kifejezetten róla szóló cikket és pont ugyanezt akartam már én is írni, így képzeletben elgondoltam mit is fogok írni a kittys kabukiról ha az enyém lesz és a nem tudom, hogy eredeti-e, mert fogalmam sincs milyenek a mac ecsetek nálam is benne lett volna a bejegyzésben :DDD tök fura! :D

    Bronzosítógyöngyeim nekem is vannak, nagy szolgálatot is tesznek főleg nyáron. A Spa-s arcmaszkok közül nekem a holt tengeri ásványos van, ajánlom, hogy próbáld majd ki egyszer^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az E-bayről rendeltem a kabukit, olcsón, nem hiszem, hogy eredeti MAC (nem is ezért vettem, hanem mert tetszett)
      A holt tengeri ásványos maszkot épp most rendeltem meg :-)

      Törlés
  4. az essence pirosító ecset nekem se vált be :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az elején nagyon szerettem, amíg rá nem jöttem, hogy van annál sokkal jobb is :-)

      Törlés