2012. június 26., kedd

Mai outfit és sminkecske



Ma ismét egy outfit bejegyzést hoztam Nektek, a "munkásruhámat" már úgyis rég mutattam :-)
Mivel egyedül voltam reggel, ismét glóriásan fénylő fejes kép készült, lassan ez lesz a védjegyem :-)



A felsőt a megvásárlása után már mutattam itt, potom 1.500 Ft-ért vettem egy Shiva nevű üzletben a székesfehérvári plázában. A fehér oldalcipzáros nadrág pedig ősrégi, nem is emlékszem hány éve vásároltam a veszprémi piacon (akkoriban csak oldalcipzáros nadrágot hordtam, mert abban laposabbnak tűnt a pocim :-)). A szandim egy Humanic Never 2 Hot szandi - meglepve tapasztaltam, hogy az összes nyári szandim ettől a márkától van, azt hiszem ez mindent elárul (na jó, nem mindent, annyit viszont igen, hogy kevés épkézláb kínálatot felmutatni tudó cipőbolt van Veszprémben...)



A smink pedig ismét egy natúrabb (minő meglepő) smink volt az Essence To die for quattrojával, valamint az új Avon szájfényemmel, a Pink Watermelonnal.



Bocs a piros szemekért, még nincs PS a gépemen


Ti hogy sminkeltetek ma?

7 megjegyzés:

  1. Az utolsó mosolygós kép nagyon tetszik. Csini vagy meg jó lett a kis egyszerű smink is.
    Ma itthon voltam egész nap és tanultam, így nem kellett sminkelnem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-)
      Kitartás és jó tanulást!

      Törlés
  2. tényleg ari az utolsó kép:))

    ez pedig egy tipikusan csinos (contis:D) "munkásruha". az ebédlőben tuti megnéznek a jó munkásemberek:D

    VálaszTörlés
  3. Hú mekkora hatalmas szempillák! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még én is meglepődtem, amikor megláttam őket a képen :-))

      Törlés
  4. Csinos voltál az nap, tetszett ez az összeállíltás. :)

    VálaszTörlés