2012. június 19., kedd

Mai nyárias outfit



Úgy látom, szeretitek az ilyen bejegyzéseket, így ismét egy outfit bejegyzést hoztam Nektek! Ma a korábban ebben a bejegyzésben mutatott New Yorker ruhát vettem fel, egy Humanicban vásárolt szandival. 



Legnagyobb örömömre a Drága Ember lefotózott, így nem kell tükrös képeket mutatnom - persze ő sem tökéletes: az erkélyre már nem volt kedve kimenni :-)

A hajam sajnos nem látszik, de hogy ne melegítse a nyakam, spin pin segítségével kontyba tűztem, és a ruhához illő kedvenc rózsaszín virágos hajdíszem tettem bele.


Sminket most nem fotóztam, mert a nagy melegben nem akarok túl sok dolgot kenni az arcomra, ráadásul mivel most kivételesen munka után fotóztunk, a meleg miatt kicsit el is mászott a szemsmink (de ezt most elnézem neki)


Ti mit viseltek ilyen nagy melegben?

5 megjegyzés: