2012. június 14., csütörtök

Kedvenc nyári testápolóm



A kedvenc tápláló, mondjuk így, téli testápolómról itt írtam már. Az Alverde makadámdiós és karitévajas testvaj azonban túl nehéz krém a nyári melegben, ezért újra beszereztem a korábban már használt könnyebb testápolóm, ami nem más, mint a Soliteint bőrfinomító hidratáló testápoló aloe verával. 


Barátnőm mutatta be pár éve nekem ezt a remek kis krémet, amelyhez azóta is vissza-visszatérek a kísérletezgetések után.

Amit ígér:
Lágy pH-semleges emulzió. Regeneráló hatóanyagai helyreállítják a bőr zsír- és vízháztartását. Aloe Vera tartalma kiváló hidratáló hatást biztosít. Fürdés, napozás utáni rendszeres használattal bőre bársonyossá és puhává válik. Kellemes illata hosszú időre jó közérzetet biztosít. A normál, száraz és érzékeny bőr ideális ápolószere. 

A hátcímke:



Nos, számomra ez a tökéletes nyári testápoló! Könnyen beszívódik és nagyszerűen táplálja a bőrömet, aminek nincs ennél nehezebb krémre szüksége a nyáron. Bár kihagyhatták volna belőle, de nagyon finom illata van, engem egyáltalán nem zavar. 
A Tesco az egyetlen hely, ahol eddig megtaláltam ezt a testápolót, így ott érdemes keresnetek. 500 ml-es adagot (a címke szerint family pack) kapunk 399 Ft-ért, tehát nagyon olcsó krém! Bátran ajánlom mindenkinek :-)

Ismeritek ezt a testápolót?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése