2012. június 30., szombat

Júniusi kedvencek



Thündérkénél láttam ezt a kérdéssort a havi kedvencekkel, és úgy döntöttem, hogy ezúttal én is így fogom megmutatni Nektek, mik voltak a kedvenc termékeim júniusban.


Havi kedvenc arcápolási termék:
Az arcápolók közül az itt már bemutatott Himalaya Herbals gyengéd radírozó arclemosó és az alkoholmentes tisztító és frissítő tonik volt a kedvencem. Mindkettő nagyon bevált, kíméletes a bőrömhöz, az arclemosó gyengéden radírozza az arcom a napi tisztításkor, a tonik pedig alkoholmentes!



Havi kedvenc testápolási termék:
Erről is írtam, mégpedig itt :-) Ez pedig nem más, mint a Soliteint bőrfinomító hidratáló testápoló aloe verával. Nagyon könnyű állagú krém, amely gyorsan beszívódik - így ideális nyárra, ráadásul az ára is hihetetlenül kedvező.



Havi kedvenc hajápolási termék:
Amióta melíroztattam a hajam, nagyon ügyelek a hidratálására, ezért hajmosás után a Serical Latte hajpakolást használom, az időmtől függ, hogy mikor mennyi ideig hagyom fent a hajamon. A hajam fincsi, puha és illatos, egyelőre semmi károsodást nem észlelek a szőkítő-melírozás után.



Havi kedvenc körömlakk:
Az utóbbi hónapokban nagyon sokat lakkozom a körmeim, általában este, munka után állok neki a műveletnek, így nagyon fontos számomra, hogy a lehető leggyorsabban megszáradjon az alkotás. Emiatt a leggyakrabban Orly In a Snap lakkszárító lakkját használtam, ami hihetetlen gyorsan megszárítja a körömlakkot. Egyetlen hátránya, hogy rettenetesen büdös, ami az Emberemet nagyon zavarja - lassan az erkélyen fogok lakkozni :-)



Havi kedvenc szemhéjpúder:
Amióta megérkezett a 88-as Metal mania palettám, egy héten legalább 4-5 alkalommal ezt használom. Gyönyörűek a színei, szerintem megfelelően pigmentáltak, és bár nagyon piciknek tűnnek a panek első látásra, a hatalmas színválaszték kárpótol, így nem is fog hamar kifogyni egy-egy szín, az biztos!



Havi kedvenc arcpirosító: 
A nyár beköszöntével pirosító helyett sokszor inkább bronzosítót használok. Ebből a kedvencem egy új darab, amelyet potom pénzért egy fodrászkellékesben vettem, a márkája Bella Oggi SunEssence Terra Multicolore (sosem hallottam még ezt a nevet). Szeretnék leszokni az impulzusvásárlásokról, remélhetőleg ez volt az utolsó ilyen darab, de nagyon örülök neki. Nagyon pigmentált, nem szabad túl sokat felvenni az ecsettel belőle, nehogy túl sok legyen - finoman felvive viszont nagyon szép napbarnított orcákat varázsolhatok magamnak.



Havi kedvenc szájfény/rúzs:
Ebben a kategóriába nálam egyértelműen egy szájfény kerül, mivel rúzst elég ritkán használok. Azt azonban már jóval nehezebb volt kitalálni, hogy vajon melyik volt a kedvencem, mivel sok szájfényem van, összevissza váltogattam őket. A legtöbbet használt darab talán a kifogyófélben lévő Essence fénylő ajakbalzsam Sparkling cherry színben. Mindenhova magammal viszem, amióta ez megvan, nem is használok ajakbalzsamot (csak itthon, hogy ne legyen csókszünet a szájfény miatt :-))





Havi kedvenc szempillaspirál:
Hó végére sajnos már kifogyott, de június nagy részében bizony az Avon Little Black Dress szempillaspirálját használtam. A kedvenceim az ilyen kis vékony szilikonos "keféjű" spirálok, amelyek gyönyörű hosszú pillákat varázsolnak miközben nem tapasztják össze őket (ez úgy hangzott mint egy reklám, de én valóban ezt tapasztaltam). Sajnos ha jól emlékszem, szezonális termék volt, de szerencsére lehet még kapni hasonló keféjű spirált az Avonnál is és a drogériákban is :-)



Havi kedvenc ecset:
Már előző hónapban is ez a kis Hello Kitty mini kabuki volt a kedvencem, azóta is imádom! Amióta megvan, csak ezt használom pirosító, most pedig bronzosító felvitelére. Az Ebayről rendeltem, itt írtam róla bővebben.



Havi kedvenc ruhadarab:
Nyáron, amikor már jó barna vagyok, szeretem a fehér színű ruhákat. Ezért nagy kedvenc ez a hó elején vásárolt pánt nélküli fehér-rózsaszín ruhácska, amelyet ebben a bejegyzésben is megmutattam már. 



Havi kedvenc zene:
Nem vagyok túl nagy zenehallgató, azt hallgatom, ami megy a rádióban, emellett a párom zenehallgatási szokásai tudják még befolyásolni a zenei ízlésemet. Emiatt zenéből most kettőt mutatnék: az egyik mostanában a csapból is folyik - Pitbull Back In time műve - ez engem elsősorban a Dirty Dancing miatt fogott meg.


A másik pedig a Blackmore's Night Toast to Tomorrow zenéje - az Ember mutatta az albumot, nagyon megtetszett.



Havi kedvenc film:
A júniusban látott filmek közül az Életrevalók (The Intouchables) francia vígjáték tetszett a legjobban. A történet: Az ejtőernyős baleset után tolószékbe kerülő gazdag arisztokrata, Philippe felfogadja otthoni segítőnek a külvárosi gettóból jött Drisst. Azt az embert, aki most szabadult a börtönből, és talán a legkevésbé alkalmas a feladatra. Két világ találkozik és ismeri meg egymást, és az őrült, vicces és meghatározó közös élmények nyomán kapcsolatukból meglepetésszerűen barátság lesz, amely szinte érinthetetlenné teszi őket a külvilág számára.



Havi kedvenc könyv:
Szégyenszemre júniusban elhanyagoltam az olvasást, így nem büszkélkedhetek kiolvasott könyvek tömegével. Évek óta egyik kedvenc íróm Vavyan Fable, akitől évekkel ezelőtt olvastam először a Sárkánykönny című könyvét, és bár nem szoktam más könyvvel ilyet tenni, de ezt időnként előveszem és újraolvasom. Aki még nem olvasta és valami szórakoztató olvasmányra vágyik, ajánlom ezt!



Havi kedvenc kaja:
Nagymamám rétese :-)
84 évesen ugyan már nem nyújt rétest, de a sodort rétese is isteni finom. Emberemmel igazságosan megosztozunk: ő eszi az almás mákost, én pedig a meggyest szeretem nagyon! Sajnos kép nincs, de higgyétek el, nagyon finom volt!

Havi legnagyobb csalódás:
Szerencsére nem értek olyan nagy csalódások ebben a hónapban. Viszont nagy csalódás számomra, hogy a blogspot megváltozott szabályai miatt jelenleg nem tudnak új olvasók feliratkozni a blogomra (vagy csak bonyolult módon), ráadásul problémáim vannak a bejegyzések írásakor a formázással: ha sorkizártra állítom a formátumot, fehér háttere lesz a fehér betűimnek és teljesen olvashatatlan lesz a bejegyzés. Nem szeretem a rendezetlen dolgokat, így ez nagyon zavar engem :-(
Vajon segítene, ha egy másik sablont használnék?


Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban?

7 megjegyzés:

  1. Pipereholmik használata ebben a hónapban mint legtöbbször 0.Nem azért mert nem szeretem őket hanem mert lusta vagyok.De meglehet az arcradírost kipróbálom.Az arcom bőre rettenet.
    Kedvenc ruhadarab:mindegy csak ne melegítsen.
    Kedvenc zene:Hmmmm mivel csak gyerekdalokat hallgatok mostanság így a napok óta fejembe szólót írnám ide:Egyszer volt hol nem volt egy ici pici házikó.....
    Havi kedvenc film:Mission impossible:fantom protokoll
    Havi kedvenc könyv:Hát olvasni sajna nincs időm pedig az angol nyelvű továbbra is vár rám az asztalon(bakancslistás a nyelv megtanulása végre)
    Havi kedven kaja:Tócsi!!!!!
    Havi legnagyobb csalódás:blogos összetűzés
    Jó olvasást!:)puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem próbáld ki a szappant is, amit az ezelőtti bejegyzésben írtam!
      A filmet szerintem megnézzük majd mi is, kíváncsi vagyok rá :-)
      Hmm, németet nekem is kellene kicsit tanulnom, de nyáron nem visz rá a lélek...

      Törlés
  2. A metal mania palettát megrendeltem én is,alig várom már,hogy ideérjen!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek, remélem Neked is nagyon tetszik majd :-)

      Törlés
  3. Milyen cuki ecset:$ és a ruhádat még mindig imádom :$olyan jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok Hello Kitty fan, de ez szerintem is irtó cuki, és pihe-puha is mellesleg
      Köszi :-)

      Törlés
  4. Ahh imádom ezt a Pitbull számot :) gyorsan meg is hallgattam megint!

    VálaszTörlés