2012. június 28., csütörtök

Himalaya Herbals arctisztító család



Kb 1 hónapja vásároltam és azóta használom is gőzerővel a Himalaya Herbals arctisztító családot, úgy érzem épp itt az ideje, hogy megírjam a véleményem róluk.


E termékek megvásárlásával elsősorban az a cél vezérelt, hogy természetes összetevőjű arctisztítókat használjak, valamint mindenképpen alkoholmentes tonikot szerettem volna vásárolni, és sehol nem találtam ilyet, csak náluk, így bizalmat szavaztam az arctisztítóknak is.
Bőrtípusom olyan kevert-normál: szerencsére már csak ritkán vannak pattanásaim és ha nem zsíros krémmel kenem, nem is fénylik - ezért nem mondanám zsírosnak; arcmosás után kicsit húzódik, ezért egy könnyű krémre azért szükségem van - de száraznak sem mondanám; szerencsére nincs hámló-viszkető jelenség sem.  A napozás és a (most már egyre ritkább) szoláriumozás miatt azonban figyelnem kell a hidratálásra és arra, hogy ne szárítsa a bőröm az arctisztító. Mindezek alapján a választásom a normál bőrre ajánlott termékekre ajánlott.


Himalaya Herbals gyengéd radírozó arclemosó


Az arctonik mellett ez a termék volt az, amelyet mindenképpen szerettem volna megszerezni - nagyon tetszett a gyengéden radírozó mivolta. 
A csomagolás szerint: szappanmentes hámlasztó arclemosó mindennapos használatra, mely alaposan tisztítja bőrét és gyengéden leradírozza az elhalt hámsejteket. A lágy barackmag szemcsék gyengéden tisztítják meg a bőrt az elhalt hámsejtektől, serkentik a bőrmegújulási folyamatokat és segítenek megelőzni a mitesszerek kialakulását.  A nim növény (akármi is az) és a citrom mélyen tisztítja a bőrt és biztosítja a természetes vízháztartás egyensúlyát. Használatától bőre napról-napra frissebb, fiatalosabb és ragyogóbb lesz.
Használata: Lágyan masszírozza a nedves arcbőrbe, a szem közvetlen környékét kihagyva, majd öblítse le. 
Ami még számomra fontos: hypo-allergén és állatokon nem tesztelték.

Az összetevők és minősítésük a Krémmánia oldaláról:


Az arclemosó tubusa elég nagy, 150 ml arclemosót tartalmaz, amelyért kb 1.300-1.500 Ft-ot kell fizetni (sajnos rossz blogger voltam, mert eldobtam a számlát). A tubus könnyen kezelhető, a talpán van a könnyen felnyitható kupakja, amit én azért preferálok, mert így amikor kifogyóban lesz, akkor sem tart majd sokáig kiharcolni a tartalmát.
A használat során nagyon megszerettem ezt a terméket: úgy érzem kellőképpen megtisztítja az arcom, de mégsem szárítja a bőröm. A radírozó szemcsék nagyon picik, érezni őket arcmosás közben ugyan, de az én bőrömet olyan finoman radírozzák, hogy nem zavaró, viszont kifejezetten jól esik :-) Nagyon fontosnak tartom az arcbőr rendszeres radírozását, és mivel eddig egy elég erős, szemcsés radírt használtam, úgy gondoltam próbálok gyengédebb bőrradírt használni, ezért választottam ezt. Emiatt engem egyáltalán nem zavar mindennap használni ezt a terméket.

Készítettem egy képet magáról a lemosóról is, hogy láthassátok a szemcséket:


A kis apró barna szemcsék valószínűleg a barackmag szemcsék, de a kissé nagyobb és jóval kevesebb piros szemcsék nem tudom mik lehetnek. A lemosó használat közben kissé habzik, amit én kifejezetten szeretek - valószínűleg rossz beidegződés, hogy úgy érzem, ha habzik, jobban tisztít (ezért nem szerettem a korábbi arclemosó szappant, mert bár nagyon természetes volt, sajna nem habzott). Használata után az arcomat frissnek és üdének érzem :-) Nagyon gyenge illata van, nem tudom semmihez hasonlítani, csak finom arclemosó illat (most már), szerintem egyáltalán nem zavaró. 


Himalaya Herbals Nim és kurkuma szappan


Az indiai nim növény és a kurkuma egyedülálló keveréke hatékonyan tisztítja a zsíros bőrt, eltávolítja a szennyeződéseket.  A citrom felfrissíti a bőrt, bőre egészségtől ragyogó és friss lesz. 
Ezt a szappant már nem mindennapi használatra vásároltam: heti 1-2 alkalommal használom, valamint arra az esetre szántam, ha a bőrömön előkerül egy-egy rondaság. 

csomagolása

Az összetevő lista a Krémmániáról (tetszik benne a sok zöld):


Ennek a szappannak az illata már sokkal erősebb: miközben írom a bejegyzést, az asztalon csücsül a szappan, de a finom illata messziről is kényezteti az orromat - mert szerintem nagyon finom illata van! Ha valaki ilyet szeretne venni, mindenképpen próbálja megszagolni az üzletben, mivel elég erős az illata, ha nem tetszik, nem fogja szeretni a szappant sem. 
Használat közben ez is enyhén habzik, nekem eléggé csípte a szemem, ha véletlenül belekerült. 
75 g-os szappant kapunk kb 400 Ft-ért - szerintem nagyon megéri! Ha pattanásos lenne a hátam, dekoltázsom (szerencsére erről szó sincs), mindenképpen ezt használnám rá, sőt, nyugodtan lehet arcra is használni rendszeresen. 


Himalaya Herbals alkoholmentes tisztító és frissítő tonik


Eltávolítja a szennyeződéseket, csökkenti a faggyútermelődést, a pórusokat összehúzza és a bőrt mattá varázsolja. A citrom és a jázmin tisztítja és felfrissíti a bőrét, míg a mimóza szabályozza a faggyútermelődést. A majoránna táplálja a bőrt, hogy az mindig egészségtől sugárzó maradjon.
Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a tonikra! A bőröm az eddigi tonikok használata után mindig húzódott, nem igazán szerettem használni őket emiatt. Ez viszont nem szárít, nem húzódik utána a bőröm, csupán felfrissül - emiatt tényleg szívesen használom minden arctisztítás után. 
Talán az egyetlen negatívum, amit érzek a termékkel, pontosabban a csomagolásával kapcsolatban: sokkal kényelmesebb lenne a használata, ha nem lecsavargatni kellene a kupakját, hanem felpattintós lenne - de ez már tényleg csak az én apró nyűgöm :-)

Az összetevők a Krémmániáról:


Az összetevő lista elején az aktív növényi hatóanyagok szerepelnek (1 g-ban): Mimosa Pudica 35 mg, Jasmine Sambac 35 mg, Origanum Majorana 20 mg, Citrus Limon 10 mg
Érdekes, hogy ebben is szerepel a piros illatanyag, pedig én semmilyen illatot nem érzek. A tonik 200 ml-es, amelyért kb 1.300-1.500 Ft-ot kell perkálni a drogériákban (láttam ezt a családot DM-ben és Rossmannban is, a DM-ben mintha többféle terméket láttam volna a polcokon, Müllerben viszont egyáltalán nem találkoztam ezekkel a termékekkel májusban)


Összességében tehát nagyon meg vagyok elégedve ezekkel a termékekkel, biztosan újra fogom őket vásárolni, és tervezem az arcradír beszerzését is.


Ti ismeritek/használjátok ezeket a termékeket?

8 megjegyzés:

  1. Heyy gorgeous,
    love your cute blog :)

    If you follow me I'll follow you back =D

    http://confessions-ofa-fashionista.blogspot.co.uk/

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Hétvégén írok az arcradírról :) annyit elárulok, hogy IMÁDOM ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tööök jóó!
      Nagyon várom már a véleményed róla :-)

      Törlés
  3. Akit érdekel a radírozó arclemosó:
    a Rossmannban 07.02-től akciós lesz, 1.099 Ft-ért megvásárolható!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp akartam írni :D Gondolkodom is rajta, csak most van arcradírom :( szerintem nem fogom megvenni :(

      Törlés
  4. Én most keresgélek egy jó tonikot, azt hiszem meggyőztél róla! :-) Nagyon tetszik a blogot, fel is iratkozom, ha gondolod nézz be hozzám! :-)

    VálaszTörlés
  5. Ez a radírozó arclemosó nálam is nagy kedvenc lett (sajna már el is fogyott egy nagy tubussal, most fogom újra beszerezni). :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nemsokára kifogy, már be is szereztem az utánpótlást :-)

      Törlés