2012. június 24., vasárnap

Hamis francia köröm



Sajnos, vagy szerencsére, a nyár beköszöntével kicsit megritkultak a bejegyzések, hisz nagyon kevés időt töltök itthon: hétvégén gyakorlatilag semmit: reggel megyünk és este érünk haza, hét közben valamennyivel többet ugyan, de akkora viszonyt olyan sok tennivaló gyűlik össze, hogy kevés idő marad a bejegyzésekre. Persze megpróbálom majd jobban beosztani az időm és nem hanyagolni a blogot :-)
A kevés időre jellemző, hogy a most bemutatandó körömlakkozás is két körben készült el: munka & suli után hazaérve régi lakk lemosása, körömreszelés, alaplakkozás és alapszín felvitele; majd találkozás barátokkal és este a fehér szín és a csillámos rész felvitele. Ami pedig készült:

Mint már sokszor említettem a blogon, korábban műkörmeim voltak, amelyeket roppant változatos módon mindig francia "díszítéssel" viseltem. Szegény műkörmösöm hiába próbálkozott volna egy-egy extra színnel, mindig nemet mondtam a színes körmökre - a legnagyobb változatosságot az általa hamis franciának nevezett köröm jelentette. Ez a hamis francia azt jelentette, hogy nem alakított ki éles fehér C ívet, ahogy a francia körömnél szokták, hanem ecsettel egy nagyobb fehér részre lapogatott fel anyagot a körömre, majd csillámos anyagot is feltett rá. Péntek délután a suliban ülve, miközben kicsit untam már az adózás rendjéről szóló törvény gyönyöreit és azon gondolkodtam, hogy milyen legyen az esti lakkozás, eszembe jutott ez a minta, és úgy döntöttem, megpróbálom lakkal is megvalósítani.




A megvalósítás menete tehát annyi volt, hogy az alaplakk felvitele után következett egy nagy kedvencem, az Orly halvány rózsaszínje, amelyet kifejezetten a francia manikűrhöz ajánlanak (szerintem egy csodaszép málnás rózsaszín lakk), majd miután ez megszáradt, elővettem egy mosogatószivacsot és annak a szélét mártogattam fehér lakkba amit megpróbáltam nem túl szabályosan felvinni a körmeimre, majd száradás után  minderre az Essence űrkirálynője került.
Még nem teljesen olyan lett, mint szerettem volna, ezért később még újra próbálkozom ezzel a manikűrrel. Főképp azért, mert mindig is vonzódtam a francia manikűrhöz, de önmagamnak nem tudom megcsinálni: szabad kézzel nem tudok épkézláb francia ívet festeni, és sajnos hiába próbálkoztam sokat a matricákkal, nem jártam sikerrel - mindig elhúzta a lakkot az eltávolított matrica ...



A használt lakkok pedig:


Essence BTGN alapozó lakk
Orly French Manicure Natural Look körömlakk Bare Rose
Sissi fehér körömlakk
Essence Colour&Go körömlakk Space Queen


Ti szeretitek a francia lakkozást?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése